Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3108640
Vandaag een dag vrij. Eindelijk eens niet met werk bezig zijn sinds 10 maanden met als resultaat dat ik mijn overleden sapcentrifuge heb ingeruild voor een slow juicer.

Mijn vraag van vandaag is?
Er is iemand op Barfplaats die de vertaalde recepten van Jason Vale heeft opgeschreven. Per pb kon je deze recepten opvragen.
Wie heeft ze en wil ze met mij delen?

Mijn dank is GROOT  :biggrin2:

Ps als iemand een verslag wil van de slow juicer van Hurom dan wil ik dat doen  ;) (vanavond heb ik deze)
#3108666
Dreetje schreef: Welke Hurom heb je, ik ben ook aan het rondkijken voor een slowjuicer.
Wat is het verschil tussen Hurom en Versapers?
Ik heb me de afgelopen twee weken het apezuur gekeken en vergeleken. En hoe meer ik wist hoe meer ik ging twijfelen wat nu te kiezen???
Horizontaal of verticaal daar begint het al mee  ;D
Na tig sites, vergelijking blogs en reviews gelezen te hebben dacht ik het te weten en hup de stad in. Daar de Vitamine store en twee kookwinkels in geweest. Met als resultaat....... niet kunnen kiezen  :biggrin2:

De goedkopere categorie viel af. De duurste categorie (Angel) viel af. Dan houd je een middensegment over en daar is best veel keuze in.
43 rpm of 70rpm?? Toch voor dat merk met die grotere vulopening (Big Mouth). Ik dacht die horizontale zijn GROOT maar in het eggie bleken die verticale ook niet de kleinste te zijn  ::)
Dan het schoonmaken. Een niet te onderschatte overweging voor mijn. Ik wil best ff schoonmaken maar ik wil er niet kriegel van worden!

Hurom fabriek daar schijnen meerdere merken uit de deur te komen. Onder andere de Versapers. Tja dan denk ik Seat is ook een Volkswagen motor en voldoet prima. Maar een prijsverschil zal er niet voor niets zijn toch??

Afijn: vanmiddag waren vrienden van ons in een winkel waar ze diverse merken slow juicers verkochten en ook de Hurom en Versapers. Dat is dan handig aangezien de door mijn bezochte winkels beide merken niet hadden. Wel één van... en die werd positief aangeraden.
De vrienden belde mij omdat ze wisten dat ik er druk mee bezig was.
Zij vertelde mij dat er al duidelijk op de plank een verschil was te zien in degelijkheid tussen de Hurom en de Versapers. Het is de nieuwste Hurom met nieuwe schroef die nog beter kneust. Het toerental is 43 rpm wat voor de kwaliteit van het sap beter is.
Schoonmaken van de Hurom valt in mijn categorie best oké.
Sap opbrengst voor een horizontale slow juicer is het hoogste. Kan zelfs tarwegras aan (moet er niet aan denken  :P).
PBA vrij

Even onderhandelen en er ging nog €79,- af van de aanbiedingsprijs bij aankoop van twee stuks. Hierdoor werd het prijsverschil tussen de nieuwste Versapers en de Hurom HH dusdanig kleiner dat we het gedaan hebben.
Kregen er ook nog een extra receptenboekje bij naast wat er al bij zit.
#3108668
hannabelgje schreef: Volgens mij ook. Afbeelding Stuur maar een pb met emailadres dan mail ik ze naar je. (Had ik dat al niet ooit eerder gedaan) Gaat vandaag alleen niet meer lukken. Ik moet straks naar Franse les.
O ja jij was die lieve dame  :-*  :)
Het allereerste heb ik ooit een keer van je gehad maar niet goed opgeslagen (domdomdom) en die keer daarna is nooit gekomen  ;) Maar dat geeft niet hoor!

Ik stuur je mijn mail adres en zie ze wel verschijnen. Kan ik die nieuwe Hurom aankomende week is flink mishandelen  :biggrin2:
#3108880
Deesje schreef: ik ben zelf ook erg blij met de app, waarin de recepten makkelijk te vinden zijn.. ik merk dat ik ze heel regelmatig even open en er gewoon iets uit kies
Mag ik vragen welke app dat is ?
Ik ben ook fanatiek met de sapjes en wat nieuwe inspiratie is welkom :)
#3109274
Fido, gefeliciteerd met je aankoop, veel sapplezier!

Ik heb sinds een aantal weken de "Big Mouth" en ben er erg tevreden over.
Zit steeds op internet en Facebook recepten te zoeken maar vindt het ook erg lastig dat de meeste in het Engels zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door