Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3108770
Ik zoek een jas/jack dat ik mee kan nemen op fietstochten. Winddicht, warm (maar niet te warm want ik fiets alleen in de zomer). Het moet kreukvrij zijn( ik moet het in de fietstas kunnen proppen, want het is alleen voor nood). Met een rits, want knopen krijg ik niet dicht. Licht van gewicht, want omdat ik Parkinson heb lukt het mij niet om een te zware jas aan te trekken.
Hierdoor (parkinson) is het ook lastig om een jas uit te zoeken. als ik 3 jassen heb gepast ben ik moe en hoeft het voor mij niet meer. Wie heeft een goede suggestie?
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3108786
Bij de Lidl hebben ze af en toe fiets en/of hardloop jasjes. Heel lichtgewicht.
Misschien een keer eentje meenemen en thuis passen mocht je er toch al komen voor andere boodschappen...?

Ik heb zelf een flinterdun hardloopjasje van het merk Salomon, waar ik ook mee fiets. Die rol je echt tot een klein propje zo dun is het. Maar is wel lastig passen voor jou wellicht. Ik kan 'm morgen wel aan je laten zien zodat je een idee hebt van de stof en hoe dat er uit ziet?
Dit type jas is dat http://www.wiggle.co.uk/ladies/run/jackets/?o=2
Door Deesje
#3108856
salomon heeft hele mooie lichtgewicht en klein inpakbare jasjes met verschillende opties van helemaal waterdicht tot winddicht/waterafstotend en dun... http://www.salomon.com/nl/range/running ... women.html

eventueel online bestellen, thuis laten bezorgen wat voor je gevoel goed is en dan terug sturen wat niet goed is? dan kun je op je gemak met grotere tussenpauzen passen.. en bij zalando (die best veel salomon spullen verkopen) kun je op factuur bestellen, dan betaal je pas achteraf als je terug gestuurd hebt waardoor je alleen betaald wat je zelf houdt/koopt. Ik vind dat in jouw geval een zeer legitieme reden om het zo te doen..
Door Lil
#3108892
Sportjasjes voor fietsers (hardlopen zal ook kunnen, maar zijn soms lang en dat is lastig op de fiets). Warm dan softshell en wil je minder warm een zomer variant.  Kies ademend, want water en winddicht is snel zweterig.  Tenzij je een regenjas wilt.
Door Lida. S
#3109225
Danny schreef: Ik heb dit jasje! Ben ik super blij mee, draagt heel erg fijn, en is super licht.
http://www.yaksports.nl/damesjacks/1708-sprayway-eos-gore-tex-wms-black-ruby.html
Deze lijkt me erg goed.
Ik zal eens kijken of ik die ergens in een winkel kan vinden. Bestellen via internet vind ik voor kleding niet zo prettig. Het is me meerdere malen gebeurd dat ik de energie niet op tijd kon vinden om het weer in te pakken en retour te sturen, zodat ik met niet passende kleding bleef zitten, en dat is toch wel zonde van het geld.
Ik zie nu ook dat ze hem hier alleen nog maar in XXL hebben. Ik ben bang dat dat ook wat te groot is
Laatst gewijzigd door Lida. S op wo 06 mei 2015, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lida. S
#3109240
beginnertje schreef: Bij de Lidl hebben ze af en toe fiets en/of hardloop jasjes. Heel lichtgewicht.
Misschien een keer eentje meenemen en thuis passen mocht je er toch al komen voor andere boodschappen...?

Ik heb zelf een flinterdun hardloopjasje van het merk Salomon, waar ik ook mee fiets. Die rol je echt tot een klein propje zo dun is het. Maar is wel lastig passen voor jou wellicht. Ik kan 'm morgen wel aan je laten zien zodat je een idee hebt van de stof en hoe dat er uit ziet?
Dit type jas is dat http://www.wiggle.co.uk/ladies/run/jackets/?o=2
nu ben ik vergeten naar je jas te kijken.
Door Danny
#3109434
Lida. S schreef: Deze lijkt me erg goed.
Ik zal eens kijken of ik die ergens in een winkel kan vinden. Bestellen via internet vind ik voor kleding niet zo prettig. Het is me meerdere malen gebeurd dat ik de energie niet op tijd kon vinden om het weer in te pakken en retour te sturen, zodat ik met niet passende kleding bleef zitten, en dat is toch wel zonde van het geld.
Ik zie nu ook dat ze hem hier alleen nog maar in XXL hebben. Ik ben bang dat dat ook wat te groot is
Anders de winkel even bellen, is een hele fijne man, leg hem even uit hoe of wat, hij kan je vast verder helpen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door