Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door janninneee
#3108547
Wie gaat er?

Wij gaan vrijdag!
Ik neem Lola en liz mee!
En doen mee aan de openingsduik vrijdag!

Verder hebben we ons nergens voor op gegeven! Dus we zien wel wat we nog doen!
Door Lil
#3108558
Dit jaar niet. Heb net vrij gehad. Nadat ik vorig jaar voor het eerst sinds paar jaar ben geweest heb ik besloten dat het heel slim was om geen hond mee te nemen. Ik vond het erg groot geworden en er liepen veel meer honden dan eerst. Ik ging door de ingang.  Bij controle werd iemand de prikband afgenomen en 100 m verder hield eigenaar hond niet en sprong die op een andere hond. En zo nog een aantal incidenten gezien omdat mensen bijv hun hond een andere van achter lieten benaderen en die schrok natuurlijk etc. Jammer, want het was paar jaar geleden echt leuk om met hond te gaan.  Volgend jaar of jaar erna ga ik weer eens kijken (zonder beestjes).
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3108568
Ik ben vorig haar ook geweest, ook op vrijdag! Toen had ik Lola en haar broertje mee!
Af en toe gaan rusten en gelukkig geen last gehad van andere honden
Door Lil
#3108571
janninneee schreef: Ik ben vorig haar ook geweest, ook op vrijdag! Toen had ik Lola en haar broertje mee!
Af en toe gaan rusten en gelukkig geen last gehad van andere honden Afbeelding
Misschien is dat de tip. Ik kan alleen op zaterdag en zondag. Misschien eens vrij pakken en op vrijdag gaan. Zou zomaar heel veel rustiger kunnen zijn.
Door Mijati
#3108631
Ik ben er drie dagen. Wel zonder hond.
Ik sta stand in smallworld met cavia's. Ga wel proberen om een aantal dingen te zien (in een van mijn pauzes).

Vorig jaar was het vooral zondags erg druk, maar nu valt Animal Event in de meivakantie, dus grote kans dat het alle dagen druk zal zijn.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3108634
Mijati schreef: Ik ben er drie dagen. Wel zonder hond.
Ik sta stand in smallworld met cavia's. Ga wel proberen om een aantal dingen te zien (in een van mijn pauzes).

Vorig jaar was het vooral zondags erg druk, maar nu valt Animal Event in de meivakantie, dus grote kans dat het alle dagen druk zal zijn.
Vorig jaar was ook meivakantie Afbeelding
Door Fido
#3108635
Ik ben er drie dagen met ons bedrijf CarniVoer.
Dit jaar blijven we slapen en hoef ik niet al die dagen heen en weer te rijden. En daar ben ik wel heeeeel blij mee.

Voor de rest verheug ik me op heel veel bekenden weer te zien en te spreken!
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3108660
Ja , ik ga ook weer eens een kijkje nemen, vorig jaar niet geweest, nu weer wel, ben benieuwd, ik vind het een leuk evenement !
Door Mijati
#3108663
Fido schreef: Ik ben er drie dagen met ons bedrijf CarniVoer.
Dit jaar blijven we slapen en hoef ik niet al die dagen heen en weer te rijden. En daar ben ik wel heeeeel blij mee.

Voor de rest verheug ik me op heel veel bekenden weer te zien en te spreken!
Ik kom zeker even bij jullie langs, staat op mijn to-do-lijstje.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3108675
Fido schreef: Ik ben er drie dagen met ons bedrijf CarniVoer.
Dit jaar blijven we slapen en hoef ik niet al die dagen heen en weer te rijden. En daar ben ik wel heeeeel blij mee.

Voor de rest verheug ik me op heel veel bekenden weer te zien en te spreken!
dan komen we eens even een kijkje nemen :P
Door Aprilsnow
#3109170
Onze oppas staat er met haar herplaatsing van honden 'bedrijfje'.

Omdat de oppas dus bezet is blijf ik maar thuis met ons trubbeltje, denk niet dat hij de drukte zou overleven  ::)
Gebruikersavatar
Door Diana02
#3109216
wij wilden zondag gaan en onze ODH mee nemen maar is het dan beter om zonder hond te gaan??
omdat het erg druk is dan?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3109237
Mijn trainster gaf aan dat de gemiddelde bezoeker met hond daar met flexlijn loopt  ::)
Als jij daar je hond niet aan wil blootstellen, zou ik hem thuislaten, maar als jij denk dat het een goed idee is, mag dat natuurlijk  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door