Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#3108053
Als verjaardagcadeau voor mijn vriend, heb ik een fotoshoot met Pip gedaan.
Alles in het geheim gedaan, 3 mooie canvassen voor boven de bank laten maken ennnn hij was super verrast en blij  :D

Ik ben zoooo trots op m'n meisje! Ze luisterde prima en de fotograaf was super!
Hieronder een kleine greep uit het fantastische resultaat :biggrin2:
(Dit zijn de nog "onbewerkte" foto's)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


:smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#3108206
de Meiden schreef: Je mag zeker blij zijn met deze foto's,  welke heb je gekozen op canvas?
Ik heb de eerste, tweede en een uitsnede van de 4e gekozen! De zwarte vond ik ook erg mooi maar dat wordt te donker voor in onze woonkamer Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Dian
#3108518
wat een mooi meisje, ze kijkt zo lief uit haar oogjes :smitten: Fijn dat je dus een goed kado gekozen hebt voor je vriend !! Voor hem mooie foto's, voor jou ook :-*
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3108677
Mooi fotomodelletje, snap dat jullie blij zijn met deze foto's.

Ik vind de een na laatste foto het mooiste en de beste, hoewel ik zelf persoonlijk wat minder ruimte boven het koppie had gehouden.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3108679
KarenH schreef: Ik vind de een na laatste foto het mooiste en de beste, hoewel ik zelf persoonlijk wat minder ruimte boven het koppie had gehouden.
Dat ben ik met je eens, maar dit zijn de onbewerkte foto`s, waarschijnlijk zal het eindresultaat een andere uitsnede hebben... ook met de andere foto`s neem ik aan. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door