Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3107655
Meneer Nelson kreeg vandaag voor het eerst geit. Fantastisch mooi vlees en wat heeft hij er van gesmuld!

Jammie!
Afbeelding


Wat hoor ik daar?
Afbeelding


Moet je voor werken hoor!
Afbeelding


Was lekker baas!
Afbeelding
Door Tamara
#3108052
oh wat een lekker ding, ik wil er ook een zwarte bij  :dribble:

geef je vlees in een stuk? ik knip het altijd klein, ging er 1 keer helemaal in en met moeite er gelukkig weer uit.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3108096
[quote="Tamara"]
oh wat een lekker ding, ik wil er ook een zwarte bij  :dribble:

geef je vlees in een stuk? ik knip het altijd klein, ging er 1 keer helemaal in en met moeite er gelukkig weer uit.
[/quote]

Ja, hoe groter het stuk hoe beter hij knaagt.
Ik had hem twee billen gegeven. Geitje in de liezen met een snoeischaar doorgeknipt dus.
Daarna de gewrichten in de poten allemaal doorgeknipt zoals je dat bij gevogelte doet.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3108221
[quote="pearlsofpassion"]
Mooi, ik hoop van harte dat hij er tegen kan!
Zou zonde zijn als het weer geschrapt moet worden he, als je hem er zo van ziet genieten.  :)
[/quote]

Vandaag deel twee van het geitje en nog geen jeuk of andere plekjes.
Duimen maar dat het zo blijft! Ik geef met een nieuwe diersoort altijd een paar dagen achter elkaar. Bij gans en eend ging het op dag één al mis, rund op dag twee. Geit nog niet. En Nelson en ik hebben afgesproken dat dit zo blijft  :P ::) :biggrin2:
Heeft hij mooi zes diersoorten!
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3109367
[quote="Hope"]
Vandaag deel twee van het geitje en nog geen jeuk of andere plekjes.
Duimen maar dat het zo blijft! Ik geef met een nieuwe diersoort altijd een paar dagen achter elkaar. Bij gans en eend ging het op dag één al mis, rund op dag twee. Geit nog niet. En Nelson en ik hebben afgesproken dat dit zo blijft  :P ::) :biggrin2:
Heeft hij mooi zes diersoorten!
[/quote]

Super dat je nu 6 diersoorten hebt :wavetowel2: Dat zal Nelson ook wel fijn vinden :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door