Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3107412
Mijn knappe kerel is vandaag 14 jaar geworden.  :D

Afbeelding

Afbeelding

Feestmaal: carnibest, kaasbroodje en die kruimels zijn alle kruimels van de beloningen die ik eens in de zoveel tijd uit het beloningstasje of uit de emmertjes waarin het zit haal. Dus gedroogde pens, zalm, kvv en dat soort zaken zijn die kruimels, hij vond het heerlijk.

Afbeelding

Uiteraard een passend cadeautje. Hier zit niet alleen een piep in, maar in alle armen en benen zit ritselmateriaal. Ontzettend leuk.

Afbeelding

MIJN !!!! cadeautje.

Sorry Jones, ik denk dat je een dag of twee moet wachten totdat je hier aan mag komen. Hij greep de baviaan uit mijn handen toen hij hem kreeg en ging zo in de mand liggen. Hij hangt nooit met zijn poten en kop over iets heen, maar deze taal was heel duidelijk. Jones keek eens en ging in zijn  mand liggen (hij had van mij een kluif gehad).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3107414
Lieve Boris, van harte gefeliciteerd met je 14e verjaardag!!!  :birthday:
Je bent ontzettend verwend, geniet er maar lekker van!  :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3107471
14 jaar! Jou kanjer!

Van harte gefeliciteerd Boris! En hoe lang je ook nog bij Lil blijven mag, als je er maar voor zorgt dat elke dag een feestje is (graag zonder dat je vast komt te zitten svp  ;):-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door