Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3107250
Vandaag hebben we een nieuwe keuken besteld bij Ikea.  :yeah:

De keuken wordt uitgebreid van een L-vorm naar een U-vorm. We hebben hoogglans deurtjes besteld in roomwit, een donkerhout werkblad en ook de achterwand wordt donkerhout. Nieuwe koel/vriescombinatie, nieuwe vaatwasser, een hele mooi mengkraan, verlichting onder de bovenkastjes en verlichting in de lades. De oven en inductieplaat zijn nog niet zo lang geleden vervangen, dus die worden opnieuw geplaatst.

6 juni wordt alles bezorgd en 8 juni komt er een installateur de boel plaatsen. Ze zijn ongeveer 3 dagen bezig, 1 dag met het slopen en afvoeren van de oude keuken, 2 dagen het plaatsen van de nieuwe keuken.

We zijn helemaal happy!!! :mbounce:
Door Lizzy
#3107251
Gefeliciteerd! Onwijs genieten, een nieuwe keuken! (ook fijn dat ze het komen doen - ik zit nog maar 1 maand in de bende :biggrin2:).
Door M@rina
#3107315
Lizzy schreef: Gefeliciteerd! Onwijs genieten, een nieuwe keuken! (ook fijn dat ze het komen doen - ik zit nog maar 1 maand in de bende :biggrin2:).
Ik zou daar helemaal mesjogge van worden.... respect dus dat je dat kunt
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3107323
Ohhhh, zó fijn, gefeliciteerd! Alvast heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe keuken.  :)
Doe je een fotootje, t.z.t.?  ;)


Wij hebben14 jaar geleden voor het eerst een nieuwe keuken gekregen, en ben er nog steeds waanzinnig blij mee.  :)
Heb ook wel lang in de zooi gezeten.  :D  Zelf de oude keuken eruit gehaald, die in de bijkeuken geïnstalleerd. Daarna moesten de leidingen verlegd en alle muren en het plafond gedaan. Door onvoorziene omstandigheden liepen we daar ook wat vertraging op. Echt, de vlekken stonden in mijn nek.  ::) :D
Toen pas kon de nieuwe geplaatst worden. En op DE dag stonden de monteurs op ons vorige adres. Helaas, ze moesten in Drenthe zijn.  :o  Foutje van de administratie, bedankt.  ;D
Het is gelukkig allemaal goed gekomen.  :)
Ben wel een stuk grijzer, sindsdien.  ;D
Door M@rina
#3107348
lianneke schreef: Leuk! Laat je dat instaleren ook doen door Ikea?
Niet oor Ikea zelf, maar door een installatiebedrijf/loodgieter die alleen in opdracht van Ikea werkt. Ze zijn hier thuis geweest om de boel in te meten.

Dde keuken betalen we aan Ikea de installatie aan het andere bedrijf.
Door Lizzy
#3107379
Mijn buren hebben dat ook gedaan, bij Ikea een keuken gekocht en via hun een installateur laten komen. Dat is niet goedkoop ( :-X) maar die keuken staat er loei-strak in! Ze hebben ook heel goed meegedacht. Want ook bij hun bleken de muren zo scheef als een krab en dat hebben ze heel netjes opgelost.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3107381
Wel foto's maken he van voor en na..

Mijn zoon wilde eerst ook voor de keuken van ikea gaan maar werd toch de bouwhof...
Door M@rina
#3107422
Lizzy schreef: Mijn buren hebben dat ook gedaan, bij Ikea een keuken gekocht en via hun een installateur laten komen. Dat is niet goedkoop ( :-X) maar die keuken staat er loei-strak in! Ze hebben ook heel goed meegedacht. Want ook bij hun bleken de muren zo scheef als een krab en dat hebben ze heel netjes opgelost.
Wat is duur? Het kost ons 3500,-  best veel geld inderdaad, kan ik 2x van op vakantie, maar we hebben gespaard en hebben het geld.
Iedere waar naar zijn geld, het bedrijf wat nu komt, stuurt een senior installateur (zeer ervaren) en een hulp en niet te vergeten garantie op de zowel de keuken als op de installatie.

Ik heb helaas geen hele handige man en daarnaast is zijn rug ook nog eens niet bijster goed, we zouden afhankelijk zijn van mijn zwager die echt 2 gouden klauwen heeft maar 4 dagen in de week in Helmond werkt en niet thuis komt.  We hebben er dus voor gekozen wat langer door te sparen en de installatie te laten doen.

Kan je het zelf dan heb je snel geld verdient hoor, dus knijp je handjes in elkaar als jijzelf of je man handig bent.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3107522
Gefeliciteerd met de nieuwe keuken  :D
Ik ben met de onze ook nog steeds zo blij, na in het vorige huis nog steeds niet overweg met de keuken te kunnen.
Hier hebben we het de keukenboer ook laten doen, ook een man met mindere rug en tja ook heeft zo iemand beter materiaal en vooral veel ervaring om er een mooie keuken van te maken

Maar die 3500 voor installatie is dat inclusief leidingen verleggen en electra verleggen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door