Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3106939
Maaike, de 16- jarige bordercollie van vriend van ons is aangereden en nu tijdelijk verlamd aan achterhand.

Wie o wie zou mij misschien kunnen helpen aan zo'n rolstoel, vergelijkbaar als die van Joep van Pauline, voor de revalidatie?  Of weten waar zoiets te krijgen is?
Laatst gewijzigd door rosmin op wo 13 mei 2015, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ruisje
#3106971
Ik heb er één die je mag lenen als ie past! Wij hebben de rolstoel op maat laten maken voor onze inmiddels overleden Labrador Taylor.  De rolstoel staat nu bij Lil (ook BP), maar zij gebruikt 'm niet meer. Limburg dus. ;)

Hieronder Taylor's laatste winter.
Afbeelding
Door Ruisje
#3106988
rosmin schreef: Oh dat zou super zijn  :-*

Denk je dat hij past voor een bordercollie?

Ik PB-je even
Lil schreef: Yep hij kan weer naar de volgende hond. Bij Boris is de voorhand te zwak :'(
Je hebt een pb terug. ;)

Maar dat was ik vergeten erbij te zeggen, de hond moet wel nog sterk genoeg in de voorhand zijn! Niet dat de rolstoel zwaar is, maar in plaats van 4 loopt/rolt ie straks met 2 voorpoten.
Door Lil
#3106997
rosmin schreef: Ik geef het door aan ze; ik denk dat ze snel bellen!

@Lil
:-*
Niet mij bedanken maar ruisje, zij is de geweldige bezitter van de rolstoel.
Door keetje
#3107008
Gewoon even naar aanleiding van dit topic....

Waarin een gewoon forum toch zo bijzonder kan zijn....

Iemand heeft een hondenrolstoel nodig en dan staat er gewoon ergens 1 die weer van iemand anders is en geleend mag worden door een dier dat het nodig heeft.
Gewoon, zomaar,....

Dit wilde ik even kwijt, ben er een beetje stil van,..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door