Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3106872
Geen idee of het hier goed staat, is medisch, is een dier maar geen hond of kat, dus ik waag het,.......... :biggrin2:

Chico, 1 van onze gaaien moet vanwege zijn (zwakkere) gestel Vit A druppels.
Nu kan onze dierenarts er niet aankomen en de (vogel)DA waar ik het toen voor hem van voorschreven heb gekregen, bestaat niet meer (?)
Dus ik denk BPWR..... :)

Ik ben dus op zoek naar druppels Vit A. 50.000IE/ml. Zonder enige toevoegingen. Hij moet er 1 druppel per dag van dus het moet ook echt wel goede zijn.
Waar zou ik daarvoor terecht kunnen? Bij een apotheek ofzo?
Er zijn zat vit. druppels voor vogels maar daar zit veel meer in dan alleen A en ik wil dus echt alleen A.

Wie oh wie??
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3106876
Welke vogelarts was dat? Je kan dierenziekenhiis drachten bellen en vragen naar Anton Beijer. Daar gaan wij altijd heen.
Door keetje
#3106879
Kliniek Broerdijk, DA cornelissen in Nijmegen.
Ik probeer al 2 dagen te bellen maar niemand neemt daar op.

Dierenziekenhuis Drachten? Ik ga het doen. Dank je. Ik heb voor ongeveer nog een week.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3106950
keetje schreef: Kliniek Broerdijk, DA cornelissen in Nijmegen.
Ik probeer al 2 dagen te bellen maar niemand neemt daar op.

Dierenziekenhuis Drachten? Ik ga het doen. Dank je. Ik heb voor ongeveer nog een week.
Nogal onoverzichtelijk (geen idee waarom, eerst was het een hele duidelijke lijst), maar hier een linkje naar een lijst met vogelartsen. Want voor druppeltjes kun je wel rondbellen, maar liefst heb je natuurlijk een goede arts onder de knop:

http://akala.nl/index_bestanden/Page811.htm
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door