Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3106479
Ik wil zo'n schapennet gaan bestellen bij Jan van Driel. Ben alleen aan het twijfelen of ik 25 of 50 meter bestel.

Er zijn hier meerdere mensen die zo'n ding gekocht hebben daar, ik vraag me af wat het gewicht is.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op do 30 apr 2015, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3106491
Ik heb een schappennet van 50 meter. Voordeel is dat ie in 3 delen kan. Geen idee wat het weegt maar je rolt het niet makkelijk op tot iets kleins. Misschien wel als het nog nieuw is hoor.. ik heb een tweedehandsje.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3106499
Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden want ik heb er geen.
Wél heb ik er een poos geleden naar gezocht. Tof dat ik nu weet waar ik ze kan halen!  :D
Ik heb er gelijk op gegoogled en de site meteen opgeslagen.  :)
Laatst gewijzigd door doranto op do 30 apr 2015, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3106509
Hylos schreef: Ik heb een schappennet van 50 meter. Voordeel is dat ie in 3 delen kan. Geen idee wat het weegt maar je rolt het niet makkelijk op tot iets kleins. Misschien wel als het nog nieuw is hoor.. ik heb een tweedehandsje.
Hoezo in 3 delen? Wat ik er van weet is dat het een stuk van 25 meter of van 50 meter is.

Met 50 meter kan ik rondom de caravan en tent, met 25 meter van de ene kant van de caravan naar de andere kant. Nadeel daarvan is dan weer dat je een opening moet hebben. Of ik zou hem doormidden moeten knippen met extra palen.
Ik moet echt op gewicht letten omdat we nu een zwaardere caravan hebben en ik beperkt ben met wat ik mee kan nemen.
Door san :)
#3106739
Ik heb en gehad en vind het een onding. Staat altijd scheef en krom, met in en uitgaan wat het ellende, vond het lelijk en als er eens iemand vele te dicht lang je plek komt met zijn niet zo grappige hond dan zaten die van mij vast in het net
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3106797
tt-tjes schreef: Hoezo in 3 delen? Wat ik er van weet is dat het een stuk van 25 meter of van 50 meter is.

Met 50 meter kan ik rondom de caravan en tent, met 25 meter van de ene kant van de caravan naar de andere kant. Nadeel daarvan is dan weer dat je een opening moet hebben. Of ik zou hem doormidden moeten knippen met extra palen.
Ik moet echt op gewicht letten omdat we nu een zwaardere caravan hebben en ik beperkt ben met wat ik mee kan nemen.
Misschien zijn het gewoon 3 netten hoor, ik weet het eigenlijk niet precies  :-[
Maar dat vind ik wel erg makkelijk. Mijn ouders hebben een grote tuin en dan kan ik verschillende hoeken afzetten ipv 1 stuk.
Zo'n net van 50 meter is wel vrij fors in omvang omdat je het niet echt strak op kunt rollen.
Door tt-tjes
#3106853
bea schreef: 25 meter net weegt 2 kilo
Zonder stokken
Senk joe, dan gaat het 25 meter worden.
**Jillaroo** schreef: http://webshop.benatwork.eu/index.php?route=product/product&path=24&product_id=97

Dit lijkt mij ook wel wat. Echter op mijn vakantieadres kan ik nog geen spijker de grond in jassen dus ik vrees dat ik gewoon de puppypanelen mee moet nemen.
Ziet er wel mooi uit, maar dan zitten we zelf ook achter het net. En ik heb maar een net van 65 cm hoog nodig, mijn heren gaan daar echt niet overheen.
Door bea
#3107394
tt-tjes schreef: Senk joe, dan gaat het 25 meter worden.

Ziet er wel mooi uit, maar dan zitten we zelf ook achter het net. En ik heb maar een net van 65 cm hoog nodig, mijn heren gaan daar echt niet overheen.
Geen dank graag gedaan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door