Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bexke
#3106675
Onze bordeaux dog pup (9w nu) is op een week tijd ong 2,5kg bijgekomen. Ik vind dit énorm veel lijken? Of is dat normaal? Onze vorige hond heb ik als pup nooit gewogen, dus geen idee van gehad.

Ohja, ze krijgt kvv
Door Lizzy
#3106743
Ja nee, dat is ook wel veel. Ik weet niet wat je pup woog toen ze bij je kwam? Het is natuurlijk wel een heel zwaar en snel groeiend ras. Welke KVV geef je? Ik zet je topic trouwens in de KVV hoek, dit is de BARF hoek.
Door Shanti en co
#3106789
Ik vind het heel veel maar onze pup wordt ook "maar" iets van 30kg, hij komt iets minder dan 1kg per week aan.
Je zou de fokker kunnen vragen wat normaal is voor een bordeaux dog om per week aan te komen.
Door signmodel
#3106842
mijn pup kwam de eerste paar weken dat hij hier was ook 2 kg per week aan. hij wordt iets zwaarder dan 40 kg denk ik, dus zoveel zou die 2,5 kg dan toch niet zij? wat zegt de fokker?
Door smulpaap
#3106855
Ik wilde een pro-vers B.D -fokker opzoeken , maar de website is uit de lucht momenteel
( Ik weet niet of je pup bij een pro-vers fokker vandaan komt ? )
Zo niet dan zou je de vraag even kunnen stellen aan de pro-vers fokker
Ik weet zelf nl te weinig van de B.D
Je vind in je PB box het e-mail adres van deze fokker , die kwam ik nl wel tegen
Gebruikersavatar
Door mightywil
#3110309
Ik heb Mastiffs (eind gewicht teefjes 80 kilo, de reuen 100 kilo) die groeien als pup ook gerust 2 tot 3 kilo in de week.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door