Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3106366
Milo had een prachtig winterjasje , het jasje ziet er nog heel goed uit . Ik zou het kunnen verkopen . Maar dat wil ik niet , dat bewaar ik .
Noa had ook een mooi jasje , idem . Ik wil het bewaren . Zo nu en dan pak in de jasjes en neem ze even vast , ruik ik er even aan en koester de mooie herinneringen  :-* :-*
Halsbanden en riemen idem ( Ik heb zelfs nog riemen van honden die al heel lang geleden zijn overleden )
En dan de oude Rolls waar Milo en Noa in hebben gezeten . Finaal af en op . En rijp voor grofvuil .
Vanmorgen hebben we wel afscheid genomen van de oude Rolls , zo voelde het echt  :'( :-*
De oude roestbak nu weg , vijf maanden na het overlijden van Noa

Is dit herkenbaar ?
Wat bewaren jullie allemaal van je dierbare huisdieren ?
#3106370
Ik heb alle waterwerk-tuigen, -dummies en andere attributen van Dommelsch en Breezer nog. Op één of andere manier kan ik daar geen afstand van doen. Raar eigenlijk, want ik ben helemaal niet zo van het bewaren.

De halsband van Dommelsch ligt hier ook nog, die van Bree is meegegaan in de crematie. Ergens heb ik daar spijt van.  :-\
#3106372
De laatste (roze) halsband en riem van Mara heb ik ook nog en die mag niet gebruikt worden voor de andere honden. Ook de halsband van Wapper ligt op een speciale plek en mag ook niet gebruikt worden.

Alle andere spullen zijn gewoon doorgeschoven naar de andere honden.
#3106378
Hier ligt nog best veel. Alle halsbanden hangen nog aan de kapstok. Worden wel gebruikt, maar omdat ze ooit voor een bepaalde hond gekocht zijn heten ze nog wel...de riem van chica, het tuig van Mucho enz. Groovy,s harnas hangt er ook en die wordt niet gebruikt, maar dat is meer omdat dat maatwerk was. Dusty"s huistrui, Micho's jas, alles ligt er nog.
Toevallig dat ik een paar weken geleden toen ik een nieuw pillenbakje in gebruik nam het heb opgebracht om de pilstrip van Groovy eruit te halen en weg te gooien.
#3106405
Erna schreef: De laatste (roze) halsband en riem van Mara heb ik ook nog en die mag niet gebruikt worden voor de andere honden. Ook de halsband van Wapper ligt op een speciale plek en mag ook niet gebruikt worden.

Alle andere spullen zijn gewoon doorgeschoven naar de andere honden.
He, is jouw kennel naam dan als in na-mara's? Honden na Mara?
#3106432
Hier nog een hele stoere oude handgemaakte (door mijzelf) halsband van mijn rottweiler Ebony. Die wilde ik nu eigenlijk gebruiken voor Harrie.
Maar...Ik heb hem al een paar maal afgeschrobd met zadelzeep en ingevet, maar de lucht van Jan (een van onze bokken) krijg ik er helaas niet uit.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door