Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3106273
Django is vandaag niet zichzelf, hij is wat rustiger als normaal. Ik merkte vanmiddag dat ie steeds bij z'n kontje zat te likken maar er was niks te zien en hij hield op een gegeven moment op. Maar nu is hij weer bezig en laat het niet met rust..  :-X

Ik heb een poging gedaan om foto's te maken maar het is niet erg duidelijk en hij wilt ook niet dat ik eraan zit. Het is naast zijn anus wat dik en rood. Geen idee wat dit nu kan zijn.  Iemand enig idee?

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3106288
Ik was overdag niet thuis en heb hem vandaag ook nog niet zien poepen. Het was een paar dagen geleden wel wat dun maar daarna weer normaal. Hij ligt nu gelukkig te slapen. Zonde m'n ventje. Mocht het dat idd zijn gaat hij dat uitknijpen niet zomaar toelaten als hij nu al zo tegen mij doet  :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3106299
Joaquin schreef: Ik was overdag niet thuis en heb hem vandaag ook nog niet zien poepen. Het was een paar dagen geleden wel wat dun maar daarna weer normaal. Hij ligt nu gelukkig te slapen. Zonde m'n ventje. Mocht het dat idd zijn gaat hij dat uitknijpen niet zomaar toelaten als hij nu al zo tegen mij doet  :-\
Tja, het zal toch moeten gebeuren.  :-\  Ik zie het ook als volle anaalklieren.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3106315
Joaquin schreef: En daar hoeft verder toch geen ab kuur of iets dergelijks aan te pas te komen of wel?
Als het niet ontstoken is niet nee, alleen je moet er niet aan ruiken want dan ga je over je nek!  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door