Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3106142
Jaaahaaaaa, nou hebben we al een paar weken geen echte keuken. En geen afvoer. Wel stromend water. Maar ieder teiltje water moet ik weggooien in de plee. Allemachtig, nou zitten wij niet boven het gemiddelde verbruik van de gemiddelde Nederlander maar wat gebruik ik veel water :-X. Dat valt nu pas op! Twee keer goed mijn handen wassen en het teiltje zit vol :-X

Je leert zo ook wel de geneugten van zoiets "simpels" als een afvoer waarderen :-X. En ik word kei chagrijnig van geen keuken hebben en ik denk steeds "denk aan al die Afrikaanse vrouwen die 10 km moeten lopen voor 1 emmer water" :-X

Maar ik ga serieus bedenken hoe ik het waterverbruik drastisch kan verminderen!
#3106159
Ik dacht vorige week ook nog aan die frikaanse vrouwen toen de regenton bij de kippen leeg was en ik voor bij de kraan water moest halen.  :biggrin2:  of andersom, dat ik ze zunig ben om de plantejs voor drinkwater te geven en ik dus alle gietertjes achter bij de regenton sta te vullen  :biggrin2:

(Plan b...achter komt een kraan erbij en voor een regenton  :biggrin2:
#3106242
kaszi schreef: Aansluiten op een regenput.... 
Zo is het bij ons gedaan, we gebruiken heel veel water in de tuin en het verschil is enorm!
Maar dan kan je niet sproeien met de tuinslang, alleen met gietertjes?
#3106254
Borke schreef: Maar dan kan je niet sproeien met de tuinslang, alleen met gietertjes?
Jawel hoor, er staat een pomp op. Doen ze dat in NL niet een regenput maken om het regenwater op te vangen en te gebruiken? 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door