Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3105848
Op 27 sept organiseert de KC Delft een dogsurvival...
En mij lijkt dat hardstikke leuk ! en nog veel leuker als er meer bekende ook meedoen !
Zijn er hier nog fanatiekelingen die dat misschien ook leuk lijkt ?
We hebben gelukkig nog even om te oefenen  :biggrin2:
Inschrijven kan vanaf 1 mei via de KC Delft....

Afbeelding

Het is een parcours van 5 km, dat ook wandelend mag worden afgelegd, en je mag opdrachten overslaan.
Opdrachten zijn bv ergens overheen, of onderdoor klimmen, hond in de kruiwagen, of via een vlotje naar de overkant etc.
Door wijkje
#3106041
Ha, ha..toch wel in de recreantenklasse ? Het lijkt me gaaf om te doen..Ga eens kijken of ik mijn zusje ook zo gek kan krijgen of ze mee wil doen..Dan lijkt me dat best leuk om keer te doen..
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3106051
Lil schreef: Wat betreft uiterlijk konden wij wel broertjes hebben haha.
Mwoah, Oz is ongeveer zoals een newfie, maar dan met minder pluis  :biggrin2:
Jones is volgens mij behoorlijk gestroomlijnd in vergelijking met Oz  :P
Door Lil
#3106054
Kim_S schreef: Mwoah, Oz is ongeveer zoals een newfie, maar dan met minder pluis  :biggrin2:
Jones is volgens mij behoorlijk gestroomlijnd in vergelijking met Oz  :P
Ja meer windhond achtig zeg maar.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3106055
Lil schreef: Til even haar hond op......nee sorry ik kan helaas mijn eigen hond niet tillen (meer dan 50 kg).
Kim_S schreef: +1  :-X
:biggrin2:
'Het is een parcours van 5 km, dat ook wandelend mag worden afgelegd, en je mag opdrachten overslaan.'


Geen excuus dus!!  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3106066
Lil schreef: Ja meer windhond achtig zeg maar.
:biggrin2:
DJ en Doerak schreef: 'Het is een parcours van 5 km, dat ook wandelend mag worden afgelegd, en je mag opdrachten overslaan.'


Geen excuus dus!!  ;D ;D ;D
Oz gaat écht geen 5 km vrijwillig lopen  ;D
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#3106068
Ik wil gaan inschrijven, alleen nog even contact hebben idd over het tillen, als ik dus een deel moet tillen en daarna over een hekje... Hondje weegt 40 kg en ik maar 52, haha ik zie het niet gebeuren. Overslaan of niet juist uitvoeren kost dan weer strafpunten/tijd geloof ik. Maar denk wel dat we gewoon mee doen  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door