Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Gabriëlle*
#3105902
Afbeelding

Biggles; Mijn mensbeest is niet leuk, buiten regelmatig vies eten is dit mensbeest er op uit om mij altijd stom op de foto te zetten! En ik ben altijd lief voor haar, jat nooit haar spullen, maak nooit dingen stuk, doe nóóít de pagépuppie reclame na met de keukenrol, haal haar papieren niet overhoop, gebruik haar in de nacht ook niet als springplank, ik Mr. Biggles ben gewoon een keurig opgevoedehhh.. Mr. Biggles, waar al die rotzooi vandaan komt geen idee :mrgreen:. Maar moet je nou kijken wat ze mij allemaal aandoet... Zit ik zwaar te chillen in haar trui (het mens zat in dezelfde trui deze keer) maakt ze stieken een selfie... En ligt ze in een deuk omdat ik zo dom kijk...
Afbeelding

Vervolgens denk ik dat de kust veilig is, mens is uit trui gegaan, en ik heb 'm voor my myself and I, wat denk je maakt ze daar een foto van (en ze loopt mij uit te lachen!!). En waarom geen idee
Afbeelding

En dan... dacht je het ergste gehad te hebben, en ga je als schone blote poes, jezelf even netjes verzorgen...... nee hé daar was dat mens weer met d'r telefoon!!!! en een verhaal of ik dat niet ergens anders kon doen, nou??
Afbeelding

Zelfs als je elegant ligt te slapen ben je niet veilig.
Afbeelding

Zit je gewoon wat verveeld te zitten, gelukkig ben ik niet herkenbaar op deze foto pfiew
Afbeelding

Vragen er mensen ook nog of je tanden hebt, echt hoe oneerbiedig kun je het krijgen, moest ik lachen naar het vogeltje en wat denk je geen vogel te zien
Afbeelding

En dan trek je het niet meer en probeer je niet op te vallen zo voor die muur. Zegt ze dat dit op het internet Fail! genoemd word.
Afbeelding

Ik val zo toch gewoon helemaal niet op voor die muur (ja Biggles áls je voor de muur was gaan zitten
Afbeelding

Nou ga dan allemaal maar weg  :evil: .
Afbeelding

En dan vind ze ook nog dat ze een kat in de zak gekocht heeft....
Afbeelding

Maar ik ben toch wel gek op mijn mensbeest, dus geef ik haar regelmatig als ze het niet aanziet komen kusjes, en hijg ik daarbij goed in haar gezicht zodat ze van de heerlijke geur kan genieten. En als ze aan tafel zit, steek ik constant mijn heerlijke kont onder haar neus, want ik hou van mijn mensbeest :+: .

But I still want to phone home!!
Gebruikersavatar
Door Neally
#3105908
You go mr Biggles.  :smitten:

Die eerste foto, heeft hij nu precies 4 ooghaartjes en nog haar wat op zijn neus? Sorrie Biggles als dit weer zo'n überdomme vraag is.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door