Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3105276
Ik ben weer met een nieuw haakwerk begonnen, weer een omslagdoek maar niet voor mezelf. Eind juni neem mijn voormalig leidinggevende afscheid. Ze gaat met pensioen. Na de reorganisatie is zij ook boventallig verklaard, maar ze helpt me nog heel graag met mijn nieuwe klus waarin ik grote delen van haar werk heb overgenomen. Een fijne leidinggevende/collega.

Ik haak hem in een Russisch patroon, met heel fijn verloopgaren op haaknaald no. 3.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door M@rina op za 13 jun 2015, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door orinake
#3105307
Wow die is weer super knap!!!!!!
En die kleurtjes zijn ook weer mooi!!!!


Hier gaat het haken weer wat minder :s
Doordat ik mezelf moeilijker een comfy houding weet te geven vind ik ook geen handige haakhouding meer :'(
Door Borke
#3105348
Wat een prachtig cadeau, ontzettend attent van je om zo'n persoonlijk cadeau zelf te maken en wat knap dat je dat kunt!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3105400
Heel mooi Marina,ik vind het zo knap ;), maar ook een waanzinnig mooi cadeau! Met liefde gemaakt!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3105839
:o zo jij kan goed haken zeg, daar zal je leiding gevende erg blij mee zijn.

Hoelang ben je hier nou mee bezig? Geen flauw idee hoelang haken duurt voordat je iets zichtbaars/moois hebt.
Door M@rina
#3105870
Extreme schreef: :o zo jij kan goed haken zeg, daar zal je leiding gevende erg blij mee zijn.

Hoelang ben je hier nou mee bezig? Geen flauw idee hoelang haken duurt voordat je iets zichtbaars/moois hebt.
Het valt mee hoor hoe moeilijk dit is. Vooral goed  tellen en verder is het vrij hersenloos steeds dezelfde steken herhalen in 4 toeren.

Ik heb dit garen de 18e gekocht en de laatste tijd heb ik het erg druk met mijn nieuwe baan, dus 's avonds ook niet zoveel tijd, misschien een half uurtje per avond. afgelopen weekend wel ff lekker door gehaakt.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3105875
Nog meer respect voor jouw haakwerk!
Ik heb dit vanavond geleerd en gemaakt, ben best trots op mezelf. Maar jij mag écht trots op jouw cadeau zijn!
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door