Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3105234
Pr1mo.

Ik heb in Italie gewoond en daar komt hij ook vandaan.
Pr1mo is een kruising Border Collie x Belgische Herder van bijna 8 jaar oud en komt van een geitenboerderij.
Primo betekent in het Italiaans eerste en omdat hij onze eerste hond is en als eerste geboren was leek ons dit een toepasselijke naam.
We schrijven het met een 1 omdat we gewoon lekker eigenwijs zijn, net zoals Pr1mo ;)
Hij is mijn muse en de reden dat ik met fotograferen ben begonnen, tevens heb ik mijn bedrijf naar hem vernoemt: Pr1mo Fotografie.


AfbeeldingBig Brother by Pr1mo Fotografie, on Flickr



Iggy.

Mijn heerlijke 3 kleur Border Collie pup van bijna 10 maanden oud.
Het viel niet mee na 7 jaar weer een puppy en we hadden een moeilijke start, maar gelukkig gaat het een heel stuk beter.
Na het laten inslapen van mijn allessie Rocco had ik niet gedacht dat er een andere hond weer zo diep in mijn hart kon kruipen, maar het is toch gebeurd.
Moeilijk om een foto te kiezen (ik wil jullie niet overspoelen met foto's), hoewel ik eigenlijk te weinig foto's van hem gemaakt heb als kleine frummel.

3 maanden oud
AfbeeldingPuppy day by Pr1mo Fotografie, on Flickr

8 maanden oud

AfbeeldingGrowing up by Pr1mo Fotografie, on Flickr

Rocco, kruising Border Collie x Friese Stabij
En al is hij er niet meer, hij zit stevig in mijn hart verankerd en wat heb ik een verdriet gehad om hem.
Bij ons gekomen als herplaatser toen hij bijna 2 jaar oud was, mishandeld door z'n eerste eigenaar en door de dierenbescherming uit huis geplaatst.
Wij hebben de strijd na 4 jaar op moeten geven, de schade was te groot en hij was niet te vertrouwen. :(

Afbeelding2 Years by Pr1mo Fotografie, on Flickr

Het is een heel verhaal geworden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door