Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3105343
Ik kreeg van hamada een pb, met de melding dat zij voor mij een sapcentrifuge heeft
Echter woont zij in Winterswijk en ik in regio Rotterdam, en om nu heen en weer te rijden voor een sapcentrifuge ?

Is er toevallig iemand die ons kan helpen om de sapcentrifuge van Winterswijk naar regio Rotterdam te krijgen ?

Niet geschoten is altijd mis toch  :biggrin2:
#3105357
Fenixjuh schreef: VL rijdt maandag en dinsdag van Zevenaar naar Hoogvliet, als iemand het evt bij de McDonalds bij Hoogvliet op kan halen, heb je al een groot stuk overbrugt  ;)
Hé, dat is super !!! Maar hoe komt de centrifuge van Winterswijk naar Zevenaar  :-[

Hoogvliet oppikken is voor mij geen probleem, maar zal dan even contact opnemen met hamada hoe die in Zevenaar komt
Maar alvast super bedankt voor het aanbod, als het lukt met hamada dan pb ik je even  :-*
#3105366
Monique77 schreef: Hé, dat is super !!! Maar hoe komt de centrifuge van Winterswijk naar Zevenaar  :-[

Hoogvliet oppikken is voor mij geen probleem, maar zal dan even contact opnemen met hamada hoe die in Zevenaar komt
Maar alvast super bedankt voor het aanbod, als het lukt met hamada dan pb ik je even  :-*
Misschien gaat Nynke binnenkort nog naar Buran en Co in Hengelo? Moet het alleen daar komen.
#3105369
Monique77 schreef: Hé, dat is super !!! Maar hoe komt de centrifuge van Winterswijk naar Zevenaar  :-[

Hoogvliet oppikken is voor mij geen probleem, maar zal dan even contact opnemen met hamada hoe die in Zevenaar komt
Maar alvast super bedankt voor het aanbod, als het lukt met hamada dan pb ik je even  :-*
Ik zit even te denken. Ik kom zover ik kan bedenken aankomende week niet direct in Winterswijk. Vind het altijd zo ver weg klinken....En anders moet ik maar dagje Obelink gaan inplannen..Ik weet niet wanneer de opruiming weer begint  :biggrin2:  Ik denk er even over na of ik binnenkort nog in de buurt van Winterswijk kom. Ik kom wel uit de regio Achterhoek en ook regelmatig in de regio Arnhem.
#3105455
Mini's 3-tal schreef: Misschien gaat Nynke binnenkort nog naar Buran en Co in Hengelo? Moet het alleen daar komen.
Ja, hoogstwaarschijnlijk met Hemelvaart. Het hangt ervan af hoe het met Mayla gaat. Zij komt 3 mei aan op Schiphol, gaat dan een weekje in een gastgezin en we gaan haar 10 mei ophalen. Als ze een vrij meisje is, gaat ze mee naar het Rossendaalseveld en blijft Jeppe thuis bij Richard.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door