Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3105071
Hier van alles wat. Het is Koningsdag, de kindjes waren gewoon naar de Kindergarten, ik ben vrij maar tegelijkertijd ook ziek.
O, en we doen niet echt iets oranjes vandaag, misschien worteltjes eten of zo  :biggrin2:
Door eelke
#3105079
Ik ben mijn barf en computer kamer aan het uitsoppen. Prima activiteit.

Straks wel lekker bij mijn moeder asperges eten, oh en ik heb denk ik een kwartier naar de tv gekeken. Was niet veel soeps. Botenparade; zie hier een een kraanboot *boot met kraan er op vaart voorbij*.  ::)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3105092
Kim_S schreef: Hier van alles wat. Het is Koningsdag, de kindjes waren gewoon naar de Kindergarten, ik ben vrij maar tegelijkertijd ook ziek.
O, en we doen niet echt iets oranjes vandaag, misschien worteltjes eten of zo  :biggrin2:
Oranjetompoezen natuurlijk! Die hebben wij in elk geval wel van Appie uit Stadskanaal :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3105095
Gisteren zei ik enigszins verontschuldigend tegen de meneer dat we geen oranje tompoezen hadden. Waarop hij zei dat tompoezen roze horen te zijn. Tja, ik hou er toch niet van, dus geen tompoezen. Ook geen worteltjes vandaag overigens  :biggrin2:

Ik ben nog wel even een vrijmarkt over geweest; ik moest en zou een Knorretje voor Prinses Pummie; jeugdsentiment voor haar, dat is gelukt  :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3105111
Mini's 3-tal schreef: Oranjetompoezen natuurlijk! Die hebben wij in elk geval wel van Appie uit Stadskanaal :biggrin2:
Ik heb buikgriep / voedselvergiftiging. Need I say more?  ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3105112
Inge en Bono schreef: Gisteren zei ik enigszins verontschuldigend tegen de meneer dat we geen oranje tompoezen hadden. Waarop hij zei dat tompoezen roze horen te zijn. Tja, ik hou er toch niet van, dus geen tompoezen. Ook geen worteltjes vandaag overigens  :biggrin2:

Ik ben nog wel even een vrijmarkt over geweest; ik moest en zou een Knorretje voor Prinses Pummie; jeugdsentiment voor haar, dat is gelukt  :D
Knorretje? Aaaah... Mijn jongste dochter heeft ook een Knorretje knuffel  :smitten:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3105128
Kim_S schreef: Ik heb buikgriep / voedselvergiftiging. Need I say more?  ::)
Ik zou zeggen ja, maar heel veel mensen zouden dan TMI roepen denk ik :biggrin2:
Door hannabelgje
#3105147
Naar twee vrijmarkten geweest met broerlief en gezin. Was gezellig. Zoë heeft een nieuwe knuffel en mijn plantjes nieuwe ompotjes en ik een nieuw spel voor de ds. En mijn neefje heeeeel veel nieuw speelgoed.
Door Tanna
#3105154
Gewoon een flinke wandeling met de hond gemaakt, daarna nog een beetje Koningsdag op tv gekeken en toen een was gedaan, nog een was gedaan, nog een was aangezet, gestofzuigd...........en nu gaan we weer wandelen terwijl de broodbakmachine ook nog aan het werk is!
Door jasmijn
#3105155
Ik verstop me in mijn huis en vriendlief is een top dag aan het draaien met het kraampje voor zijn winkel.

Koningsdag en in hartje Amsterdam wonen is niet een geslagde combinatie in mijn boekje :-X

Wel grappig toen ik met haku snel een rondje deed, een stel Duitsers die vol verwondring een ondergrondse vuilcontainer stonden te bekijken  ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3105167
Heerlijke dag gehad. Lekker klusjes doen met manlief die al lang lagen te wachten. Verder wat bruidsdingen doorgesproken en vanavond lekker een film kijken.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3105171
Ja nou echt feest!  Wederlief aan het werk gezet  :biggrin2: Tuin geschrobt, auto gewassen, lekkende koelvloeistofprobleem hopelijk weer gefixt en daarna samen met de hondjes heerlijk gewandeld bij het meer. Ik zeg topdag!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door