Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3105032
Wij hebben genoten van een heerlijke wandeling in de weerribben. Dat was echt genieten met de zon en al het frisse lentegroen! En ik had de camera mee  :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3105046
Wow ,wat is het daar toch prachtig ,gaaf hoor om te zien.
En zie ik daar Oscars Happy Egg blik ?  :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3105049
Ja zeg, zie Oscar eens even blij wezen!


Hebben ze daar ook koeien? Mijn boter schijnt er vandaan te komen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3105091
Daantje schreef: Wow ,wat is het daar toch prachtig ,gaaf hoor om te zien.
En zie ik daar Oscars Happy Egg blik ?  :D
Jaaaaa! Hij heeft dubbel en dwars genoten! En dik verdiend, want gister moest hij bijna de hele dag in zijn hok wegens visite. Zelfs toen mijn neefje en nichtje hun hysterische half uurtje kregen bleef ie zo braaf!
Nou had ie duidelijk op 3/4 van de wandeling fysiek wel genoeg, maar we konden niet afsnijden. Vanavond dus maar wat extra pijnstilling erin en morgen bijkomen. Hij is nu heel voldaan en tevreden en daar doen we het voor!
koekje schreef: Ja zeg, zie Oscar eens even blij wezen!


Hebben ze daar ook koeien? Mijn boter schijnt er vandaan te komen.
In de weerribben zelf denk ik weinig tot niet, het is een heel erg nat gebied. Maar er rondom heen meer dan genoeg en ze stonden vandaag met grote getalen heerlijk in de wei!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3105196
Prachtige foto's en het gebied, tja... dat is werkelijk geweldig. Wij gaan in september voor de 22e keer ongeveer denk ik.....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3105238
Wat een mooie natuurfoto's, maar die foto's van blij-ei-Oscar zijn natuurlijk wel het mooist  ;) :D
Fijn dat jullie lekker genoten hebben!!
Door jara
#3105520
Ik ben ook heel blij met onze mooie achtertuin  :biggrin2: vanaf mijn huis ben ik met 5 minuten middenin dit gebied :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door