Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#3104374
Ik ben benieuwd.  :P
Wij zijn al jaren elk jaar naar Texel geweest op vakantie. Nu gingen wij meestal in de voorjaarsvakantie, omdat dat lekker goedkoop was en omdat Chispa andere honden niet zo geweldig vond. Nu zijn we van plan om eens in de zomer op vakantie te gaan.
We hebben al heel wat wandelingen ondernomen, zijn bij ecomare geweest, juttersmuseums, luchtvaartmuseum, cultuurmuseum. We hebben een vogelshow gezien, de slufter gezien en we hebben broodjes gebakken en zeepjes gemaakt.
We gaan natuurlijk weer lekker wandelen en we zullen ons ook op het strand wel vermaken, maar heeft er iemand nog een leuke tip om eens iets nieuws te doen? Het liefst nemen we natuurlijk de hondjes mee.  :biggrin2:
Zo de vakantie-voorpret is wat mij betreft begonnen.  8)
Door Malamoods
#3104496
Bon Bons maken? Vanaf Texel dagje naar Vlieland? Folklore markt in Den Burg, naar de zelfpluktuin, eh....denk...denk....
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3104661
Volgens mij heb je alles wel gedaan en bewonderd... je kan ook nog uit een vliegtuig springen ........ zie Texel van de bovenkant  :) :)
Gebruikersavatar
Door Sher
#3104928
Malamoods schreef: Bon Bons maken? Vanaf Texel dagje naar Vlieland? Folklore markt in Den Burg, naar de zelfpluktuin, eh....denk...denk....
O ja, een dagje naar Vlieland. Is dat leuk?
De zelfpluktuin, dat hebben we inderdaad nog nooit kunnen doen in februari.
Ga direct even op zoek naar informatie.
Door Malamoods
#3104973
Sher schreef: O ja, een dagje naar Vlieland. Is dat leuk?
De zelfpluktuin, dat hebben we inderdaad nog nooit kunnen doen in februari.
Ga direct even op zoek naar informatie.
Ja, dagje Vlieland is hartstikke leuk!  :)
http://www.waddenveer.nl/?p=0

Wij hebben toen Ikijok gewoon lekker meegenomen op de boot en op de vliehorsexpres. Was super gaaf! Vlieland zelf is ook leuk. Lekker wandelen, fietsen huren en terrasje pakken. Ik heb me prima kunnen vermaken daar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door