Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door janninneee
#3104837
onze nieuwe opvanger!
Ze is 7 maanden oud en heet vanaf nu pippa!
Ze moest weg omdat ze te onstuimig zou zijn voor de kinderen! Het kindje zou bang voor haar zijn en ze zat de hele dag in de bench! Ze zal hier dus niet blijven maar als ze een beetje rust in der koppie heeft herplaatst worden!

Afbeelding

Mama dips
Afbeelding
Door Lizzy
#3104864
janninneee schreef: onze nieuwe opvanger!
Ze is 7 maanden oud en heet vanaf nu pippa!
Ze moest weg omdat ze te onstuimig zou zijn voor de kinderen! Het kindje zou bang voor haar zijn en ze zat de hele dag in de bench! Ze zal hier dus niet blijven maar als ze een beetje rust in der koppie heeft herplaatst worden!

Afbeelding

Mama dips
Afbeelding
Wat goed dat je haar daar weggehaald hebt! En ik hoop dat ze in de toekomst een ander Goud mandje vind. Het is een skeetje :smitten:
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3104867
Lizzy schreef: Wat goed dat je haar daar weggehaald hebt! En ik hoop dat ze in de toekomst een ander Goud mandje vind. Het is een skeetje :smitten:
Ze is echt super lief!
Wat mager en de frolic brokken liggen in de container Afbeelding
Te kleine bench heeft ook al een huisje gevonden hahaha!
Dips en liz vinden haar helemaal geweldig, maar ze vind het allemaal nog maar spannend!
Vanochtend zat ze zo in haar bench toen ik ging kijken of ze al wakker was!
Afbeelding
Door Borke
#3104988
Wat geweldig dat je deze hond gered hebt!
Arme hond, zo jong en dan steeds in een te kleine bench zitten, natuurlijk wordt ze daar te druk van!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door