Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3104261
Ik ben uit het sokkentopic gebanned! :o Ik kan niet meer reageren, er staat een slotje op. :o
Alleen omdat ik alle sinterklaas/kerst rijmen hier in huis aan m'n eigen vrouw heb voorgelezen... :'(
Door Ruisje
#3104312
ZE (de hoofdmods) dreigden ermee en toen was ie echt op slot. ;D
Ik heb van pure frustratie een heel blok pens met een hakbijl bewerkt. :biggrin2:
Door Lil
#3104325
Ruisje schreef: ZE (de hoofdmods) dreigden ermee en toen was ie echt op slot. ;D
Ik heb van pure frustratie een heel blok pens met een hakbijl bewerkt. :biggrin2:
Vraagt aan modjes topic weer te sluiten en schuift je 8 kg bevroren pens toe. Win win situatie.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3104332
Ruisje schreef: ZE (de hoofdmods) dreigden ermee en toen was ie echt op slot. ;D
Ik heb van pure frustratie een heel blok pens met een hakbijl bewerkt. :biggrin2:
Mou kijk, hoe nuttig zo'n ban  :biggrin2:
Door Ruisje
#3104359
Angelique schreef: Mou kijk, hoe nuttig zo'n ban  :biggrin2:
Echt wel! ;D Ruim 20 kilo staan hakken, de pens zit in m'n haar, maar het ligt wel mooi weer in de vriezer!
Door Ruisje
#3104361
Lil schreef: Vraagt aan modjes topic weer te sluiten en schuift je 8 kg bevroren pens toe. Win win situatie.
Voor jou wel als ik jouw pens ga hakken, maar ik ben nu voorlopig uitgehakt en zit nu aan een koud biertje. :P
Door Lil
#3104474
Ruisje schreef: Voor jou wel als ik jouw pens ga hakken, maar ik ben nu voorlopig uitgehakt en zit nu aan een koud biertje. :P
ja, ik dacht ben eens zo lief en gun haar dat hak plezier  :P :P :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door