Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3104165
Jeetje, toch wel! Dit had ik nou niet verwacht Cindy! Nou maar duimen dat er een teefje voor jullie bij zit. Is het van het teefje waar jij zo graag een pup van wilde?
Door Borke
#3104171
Wat spannend Cindy, leuk!
Ik ben wel verrast, omdat je ooit zei terug te willen gaan naar een beduidend lager aantal honden  :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3104174
Borke schreef: Wat spannend Cindy, leuk!
Ik ben wel verrast, omdat je ooit zei terug te willen gaan naar een beduidend lager aantal honden  :)
Zo zie je maar.... niets veranderlijker dan een mens.

Gefeliciteerd Cindy. Succes met wachten.
Door Cindy de Wolf
#3104178
Lizzy schreef: Jeetje, toch wel! Dit had ik nou niet verwacht Cindy! Nou maar duimen dat er een teefje voor jullie bij zit. Is het van het teefje waar jij zo graag een pup van wilde?
;) ach soms moet je gewoon springen. Nee, dat teefje heeft een zware BMO gehad en na 4 weken AB nog steeds pus dus gecastreerd. Maar al haar lijnen zijn domweg super qua karakter dus dit is zeker goed.
Borke schreef: Wat spannend Cindy, leuk!
Ik ben wel verrast, omdat je ooit zei terug te willen gaan naar een beduidend lager aantal honden  :)
Dat wil ik nog steeds vandaar het wikken en wegen. Ik loop heel erg tegen het feit aan dat Revy met zijn 6,5kg echt wel kwetsbaar is. Hij luistert goed hoor, maar de gemiddelde eigenaar snapt het tegenwoordig niet zo. Dus hij wordt weleens gebruikt als bal zeker door drukke rassen zoals boxers en doodles. En bij roepen komt hij netjes maar wordt dan vaak weer geblokt, of ondersteboven gelopen. En mijn meisjes, zeker Jesse en Dusty, zitten overduidelijk in de eindfase en Misty schurkt daar tegenaan. Smokey is natuurlijk een verhaal apart. Daarnaast was het of nu een pup uit het opkomende nest of pas over minimaal 2,5 jaar. Tegen die tijd zal misschien Misty nog leven maar de rest niet meer en ik heb liever honden wat samen jong is en samen oud kan worden. Dus de beslissing was best wel pittig!
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op za 25 apr 2015, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#3104296
Wauw Cindy, ja je hebt het helemaal uitgedacht (dat verbaast me dan weer niets) en ik begrijp wat je bedoelt met die kleintjes.

Dat is het precies wat mij er van weerhoud om een klein hondje te willen.
Ik zou het doodeng vinden.
Door Cindy de Wolf
#3104301
Borke schreef: Wauw Cindy, ja je hebt het helemaal uitgedacht (dat verbaast me dan weer niets) en ik begrijp wat je bedoelt met die kleintjes.

Dat is het precies wat mij er van weerhoud om een klein hondje te willen.
Ik zou het doodeng vinden.
Haha ja dank je. Het is inderdaad doordacht. Want na dit opkomende nest is er echt zeker 2,5-3 jaar geen nest, dan zou Revy 4 zijn en ik heb ze gewoon graag jong, samen spelen e.d. als er 3-4 jaar tussen zit mis je dat vaak. En hij trekt heel erg naar haar Goldens.

Nou het IS ook doodeng. De eerste weken vond ik echt not amusing. Hij is nu 7,5 maand, 6,5kg en 36cm. Hij is echt wel leuk en luistert echt, zeker voor zijn leeftijd, gewoon goed. Dus ik probeer hem altijd te beschermen maarja hij moet ook wel zijn contacten/ervaringen op kunnen doen. En dat is niet altijd makkelijk zeker bij drukke/nerveuze/drukke springende honden. Vanmiddag ook weer een doodle maand of 14 naar zijn baas gebracht die OP Revy bleef springen >:( en een baas die er als een lapzwans bij staat grrr. Dus ik wil er gewoon een grote naast blijven houden, voor nu is dat met name Misty maarja die wordt ook al 9 nu in juli. Dus vandaar de keuze voor toch nu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door