Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3104015
Heerlijk is dat he? Als je van je  hond die je niet jong gekregen hebt babyfoto's krijgt. Luna's fokker heb ik toen na zoeken achterhaald en daar kreeg ik babyfoto's van. Ik heb gewoon zitten janken. Het was een puzzelstukje erbij. Lieve forummers van een ander forum hadden al zitten goegelen, ze wisten beter de weg, en toen had ik ook zomaar opeens foto's van Luna's Pa en Ma.

Wat een poepie was Prinses Pummie!! :smitten: :smitten: :smitten:
Door keetje
#3104017
Afbeelding

Sorry, ik vervuil je blije topic, geef maar een gil als je het niet leuk vind dan haal ik hem weg.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3104023
keetje schreef: Afbeelding

Sorry, ik vervuil je blije topic, geef maar een gil als je het niet leuk vind dan haal ik hem weg.
Ooooooh :smitten:
Nee, leuk juist!
Ja, heerlijk om te zien dan hè!  :)
Ik heb destijds ook pupfoto's van Bono en Sem gekregen. Van onze Luna weet ik helaas niet hoe zij als puppegup was
Door keetje
#3104025
Het vervelende was dat haar vorige baasje dus totaal geen gegevens wilde geven. Ik heb geen stamboom of wat dan ook. maar er zat een stickertje over een adres in haar vaccinatieboekje. En dat heb ik er afgeprutst en kwam toen een heel eind.  :D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3104037
keetje schreef: Het vervelende was dat haar vorige baasje dus totaal geen gegevens wilde geven. Ik heb geen stamboom of wat dan ook. maar er zat een stickertje over een adres in haar vaccinatieboekje. En dat heb ik er afgeprutst en kwam toen een heel eind.  :D
  :D Volhardend O0 :biggrin2: Jammer dat de vorige baas niks wilde vertellen  :-\ 
Op de vorige(4!  >:( ) baasjes van Sem na, heb ik goed contact gehad met de vorige baasjes(en bij Bono en Pummeke ook met de fokkers) van de herplaatsers die wij hadden/hebben. Ik vind dat erg fijn  :)
Kim_S schreef: Zooooo lief  :D :D :D
Jaaaa, kijk nou;
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door