Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3103354
Hoi,

Ik weet niet of het hier hoort, of in de kattenhoek, maar ik heb even een vraag.
Mijn moeder heeft cacaodoppen gekocht  ::)  en nou hebben we haar al uitgelachen dat dat natuurlijk niet kan met de hond  :-X :-\

Maar op de zak staat 'tegen slakken en katten' en achterop dan de waarschuwing voor honden. Zijn cacaodoppen dan niet giftig voor katten? Ik dacht dat die ook geen chocolade mochten?  ???
Door Ruisje
#3103366
Jawel, maar een kat zal er niet zo gauw van eten als een hond. ;) Verder helpen die dingen voor geen meter tegen slakken en katten lopen er gewoon overheen. Ik heb ze ooit (20 jaar geleden) geprobeerd tegen slakken. Totdat de doppen vastgeregend waren liepen de katten en honden ze naar binnen en ondertussen werden m'n hosta's gewoon opgevreten. ;)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3103396
Katten schijten er nog op......1x geprobeerd en nooit meer...... En vind het in het begin teveel 'stinken' naar cacao... En idd als het nat geregend is, is het 'uitgewerkt'......
Door judith1967
#3103457
Heb ik ook geprobeerd,zolang ze droog waren ,hielp het wel,maar een keertje natgerengend en het hielp niet meer >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door