Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3102960
Fotogravinnetje schreef: Hoi,
Ik ben Fotogravinnetje. Ik heb een Markiesje met de naam Elco. Hij is nu 13 maanden oud. Hij krijgt van ons KVV (lotgering) met af en toe een nek, stuk karkas, stuk pens etc.
Hoi,

Ben jij soms geocacher? Je naamt komt me zo bekend voor  ::)
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op do 23 apr 2015, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
#3102961
Ik fotografeer al jaren nauwelijks meer. Ja, nu we Elco hebben, maak ik wat meer foto's ;) M'n spiegelreflex heb ik jaren geleden verkocht, omdat ik er gewoon niets meer mee deed en m'n zus hem goed kon gebruiken. Nu heeft haar zoontje mijn oude camera. Ik heb nu een compactcamera'tje waarmee actiefoto's vrijwel onmogelijk zijn, helaas. Maar goed, hij is wel lekker handzaam en gaat tegenwoordig bijna altijd met me mee.

Vooruit dan maar, even een foto van gisteren. Ik maakte eerst elke week een foto en vanaf negen maanden elke maand. Gisteren was z'n foto van 13 maanden
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fotogravinnetje op do 23 apr 2015, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door