Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3102428
Honingzalf kun je er gerust opsmeren, en ja, ze vinden het lekker..  :-\  Een kap kan uitkomst bieden.
Overigens zag ik laatst een hond, die geen kap en ook geen mooncollar omhad,  maar een  nek-kussentje wat toeristen gebruiken in het vliegtuig .  Was genoeg voor die hond, en  lang niet zo onhandig als een kap. De kussentjes zijn momenteel te koop bij action voor een paar euro
#3102859
de bultjes zijn in de kleur van de huid, maar tussen en in het verlengde van de streep. Heb 1x honingzalf gesmeerd en het is nu weg lijkt het wel. Ik had het eerst niet in de gaten, dacht dat hij zijn pielemoos zat te likken, maar hij likte dus in die lies. Nu is dat al vrijwel over. Misschien toch ergens door geïrriteerd of geprikt. Hij struint graag overal doorheen. Weet niet wat brandnetels voor effect geven? Het zal wel gejeukt hebben dat hij zo zat te likken........ Hou het verder gewoon in de gaten, hij is erg makkelijk, even op de rug op schoot of op de hoogslaper en dan kan ik het goed zien..........
#3105673
nova schreef: Honingzalf kun je er gerust opsmeren, en ja, ze vinden het lekker..  :-\  Een kap kan uitkomst bieden.
Overigens zag ik laatst een hond, die geen kap en ook geen mooncollar omhad,  maar een  nek-kussentje wat toeristen gebruiken in het vliegtuig .  Was genoeg voor die hond, en  lang niet zo onhandig als een kap. De kussentjes zijn momenteel te koop bij action voor een paar euro
Ja, die heb ik gebruikt bij Balou!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door