Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3102101
Uhu! Mooi niet, de Amerikanen hielden oefening!



Op weg naar huis rij je precies voor de startbaan langs. En we hadden prijs, er steeg er precies een op en die kwam heel laag recht over ons hoofd heen!!! Mijn hemel wat een HERRIE! Oscar keek ook echt van wat gebeurd hier nou weer! Wat een geweld komt er dan over!

Gelukkig trekt Oscar zich er verder niet veel van aan, al kijkt ie altijd wel wat om zich heen waar al die herrie vandaan komt. De reeën en de hazen heeft ie vandaag daardoor volledig over het hoofd gezien  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3102107
DJ en Doerak schreef: Ik zit de hele tijd te wachten tot ik hem over zie vliegen... Maar ik zie niks!  ;D Maar inderdaad, een herrie geeft dat wel!
Het was wat ver weg voor mij sneue telefoon camera haha. Maar je ziet ze wel, kleine zwarte puntjes.

Als je op 4 seconden vanaf de rechterkant van de weg omhoog kijkt naar de witte streep in de lucht, dan komt de eerste daar. De volgende volgen ongeveer dezelfde lijn.
#3102119
Kaela schreef: Het was wat ver weg voor mij sneue telefoon camera haha. Maar je ziet ze wel, kleine zwarte puntjes.

Als je op 4 seconden vanaf de rechterkant van de weg omhoog kijkt naar de witte streep in de lucht, dan komt de eerste daar. De volgende volgen ongeveer dezelfde lijn.
Oh ja,  ;D, als ik het scherm vergroot zie ik ze!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3102174
Ik heb 10 jaar in Niedersachsen gewoond. Tussen Hamburg en Bremen, vlakbij de Kazerne Seedorf. Dat was een "laagvlieg-gebied" voor militairen. Pffff, de ramen trilden regelmatig in de kozijnen, als de schoorsteen weer eens bijna van het dak werd gevlogen. Kan me dus helemaal voorstellen hoe dat klinkt als er eentje laag over komt  :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3102840
Doet me denken aan vroeger. Woonden op laagvliegroute en als we mijn oma dan aan de telefoon hadden hoorden we door de telefoon die straaljager vlak erna nog een keer omdat hij dan daar over vloog  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door