Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door S@ndr@
#3101887
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest en veel is ook hier bij ons veranderd.
Sinds een week woont Kaya ( de JR terrier van onze jongste) definitief bij ons.

Kaya krijgt vers voer ( van vriesvoer) omdat ze eerder veel last van schilfers had en giga uit haar bekje stonk. Nu willen we haar graag op vlees laten maar ik heb vriesvoer eens een beetje vergeleken en mis toch iets. Moet wel zeggen dat ze in de ochtend gewoon brokken krijgt een koud geperste brok zonder toevoegingen…
Ik zelf ben geen held met het snijden van vlees/karkassen en we hebben maar een kleine vriezer. Onze DH doet het goed op de koud geperste brok… Nu las ik iets over Darf en heb een verkoop punt in de buur gevonden.. Begrijp ik nu goed dat dit een compleet KVV is?
Door fransbulletje
#3101921
Darf heeft inderdaad complete kvv soorten. Je moet dan degenen nemen met 4 diersoorten erin. Ook hier hebben ze meerdere varianten in dus kun je ook nog eens afwisselen.
Gebruikersavatar
Door S@ndr@
#3101926
Ah ok dank je wel zal eens kijken wat voor soorten er zijn dan.. Ze mag rond de 150 gr per dag hebben.
Door Parelridder
#3106149
Als je bijvoorbeeld de goedkoopste ('Kalkoen', bestaande uit kalkoen, rund, lam en geit)  afwisselt met de 'Hert, eend, konijn, lam' variant, geef je al 7 verschillende diersoorten. Vet visje er bij of zo nu en dan de zalmvariant (ca. een derde zalm) en dan heb je al een heel mooie afwisseling!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door