Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3101297
We hebben dit weekend de voortuin opgeknapt. We hadden een groot stuk grind, waar het worteldoek heel erg omhoog kwam en er eigenlijk te weinig grind was voor een mooie laag. Het tuinpad was erg verzakt en aan beide zijkanten hadden ze met klinkertjes de randen gemaakt. Dat was ook helemaal verzakt en een grote onkruidbende.

Deze foto heb ik eens gemaakt omdat het vogelvoer wat ik swinters had opgehangen voor nog extra veel onkruid zorgde, maar het geeft een goed idee hoe het was:

Afbeelding

En nu is het zo (tussen de tegels die links op de foto liggen, zat ruim 3 cm, zo verzakt was het):

Afbeelding

Afbeelding

De picknicktafel die tegen de muur staat wil ik nu weg hebben, tenslotte kan ik mijn plantjes nu wel in de border kwijt! Ik heb de borders nu wat gevuld met dingen die ik al in potten had staan en wat eenjarig spul dat ik vanmorgen niet kon laten staan. De lupine's heeft mijn zwager vorig jaar gekweekt. Ik heb zelf nu ook van alles in de kweek staan en ik krijg volgende week nog plantjes van mijn schoonmoeder. Maar eens kijken of we daar dan een leuk geheel mee kunnen maken, of dat ik er tzt nog wat vaste planten in ga kopen. Voor nu ziet het er in ieder geval vast vrolijk uit!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3101322
Lil schreef: Mooi geworden! Ik huur je in voor beetje groter project ;)
Hahaha, dan moet je meneer K ook inhuren! Ik heb best stoer meegeholpen, al zeg ik het zelf. Maar meneer K doet toch wel het mannenwerk. Ik ben maar heel selectief geëmancipeerd  ;D.
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3101327
Oooh ik vind het ook heel mooi eruit zien! Ik wil graag ook mijn voortuin aanpakken, alleen ontbreekt me alle inspiratie.. Heb niet echt groene vingers :(.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door - pien -
#3101362
Netjes geworden! En heel leuk! Komen die potten ook nog vol  :D ? Als je eenmaal al die leuke plantjes ziet in een tuincentrum of zo is het niet makkelijk ze te laten staan  ;D
Ik heb ook grind in de voortuin (met worteldoek eronder) maar ik moet toch ook wieden  ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3101369
- pien - schreef: Netjes geworden! En heel leuk! Komen die potten ook nog vol :D ? Als je eenmaal al die leuke plantjes ziet in een tuincentrum of zo is het niet makkelijk ze te laten staan  ;D
Ik heb ook grind in de voortuin (met worteldoek eronder) maar ik moet toch ook wieden  ::)
Ja, maar niet in onze tuin  :biggrin2:.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3101426
Hope schreef: Mooi! Jammer dat je zo ver weg woont, ik ben net op zoek naar een picknickbank  :biggrin2:
Het is een halve daar ben je vast niet naar op zoek  ;). De andere helft staat in de achtertuin met mijn moestuin er in potten en bakken op.

Dank voor alle complimenten!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3101441
is echt mooi geworden!! Is het nu ook Oscar-proef of springt hij gewoon over het hek als hij in de voortuin is?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3101443
Dian schreef: is echt mooi geworden!! Is het nu ook Oscar-proef of springt hij gewoon over het hek als hij in de voortuin is?
Die is er zo uit als ie wil. En met de hoeveelheid katten in de straat wil ie wel!

Het hekje stond er al toen we er kwamen wonen Borke, maar die vind ik ook heel leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door