Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3101231
Daar ik bezig ben met een webshop in KVV en Barf
Wil ik graag weten welke merken en evt smaken jullie het liefst zouden willen.
Of zouden jullie graag sortie pakketten dus verschillende merken en smaken kunnen kopen?
Laatst gewijzigd door Thea op zo 19 apr 2015, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3101411
Ja die mening heb ik ook wel. ;)
Ik kies dus voor merken zonder toevoegingen van tarwe,rijst, premix ect.
Ik ben van mening dat verschillende merken en smaken het beste is.
Heb dus ook proefpakketten toegevoegd met 6a 7 merken. ;)
#3101414
Over je vraag ga ik nadenken  ::)
Maar wat leuk dat je dat wilt gaan doen.
Hoop een bericht van je te mogen ontvangen wanneer het gaat draaien, helemaal nieuwsgierig wat je dan te bieden hebt  :).
Ow wel 1 ding alvast als "tip" niet zo zeer voor KVV maar meer als barf, kleinere verpakkingen met (verschillende) vis, ik vind de kvv vis zo bleh zooi, en om nu 10 kilo vis  in de vriezer te moeten hebben, dus als je bij jou bv voor kvv een bestelling doet dat je dan gelijk barf dingen erbij besteld zoals de vis.
Snacks zijn vaak ook dingen die wel meebesteld worden  ;)
#3101678
Enkelvoudige.
Zonder pre-mix, granen o.i.d.
Het dier is wat het is, ja staat raar maar bedoel, rund alleen rund en niet wat je de laatste tijd steeds vaker ziet dat ze eend als bot in veel dingen doen.
Verschillende diersoorten te verkrijgen.

[quote="Thea"]
Ja die mening heb ik ook wel. ;)
Ik kies dus voor merken zonder toevoegingen van tarwe,rijst, premix ect.
Ik ben van mening dat verschillende merken en smaken het beste is.
Heb dus ook proefpakketten toegevoegd met 6a 7 merken. ;)
[/quote]

Komt dus als flink overeen met mijn wensen  :biggrin2:
Ben benieuwd wat erin de proefpakketten zit en ook wat je prijzen gaan worden  :biggrin2:
#3102617
Tinlo, All animal, Bibi, Alaska en haaksbarf. En aangezien ik een luie barfer ben vind ik een shop als oervoer erg fijn omdat ik dan pakketten kan bestellen die al in de juiste porties zijn gemaakt.  :P Luxe probleem. Nadeel daarvan is dat je niet kan kiezen wat er in dat pakket zit waardoor de helft hier niet word gegeten. Zelf samenstellen in een pakket en dan in de juiste porties thuis geleverd krijgen is me nog niet gelukt.
Gebruikersavatar
Door Zyra
#3102695
Ik ben een starter met KVV, maar ben erg tevreden over Naturis. Zelf zoek ik nog een leuke webwinkel welke dit merk verkoopt en voor een normaal bedrag kan versturen/bezorgen.

Ik wens je heel veel succes met de webwinkel en ook ik hoor graag wanneer je start en we kunnen bestellen ;-)
#3102754
Als ik een webshop zou beginnen,  dan zou ik zeker wel een 'instapmodel' zoals Carnibest ofzo in het assortiment willen hebben. Voor een beginnende versvoeder is dat al heel wat toch? Mensen die er 'door gegrepen' worden, gaan zich daarna vanzelf verder verdiepen in kvv of zelfs barf, maar je moet ergens beginnen toch?
#3145841
Hoi Thea,
Ben je nog (of al) actief met je webshop?
De dingen die je eerder voor mij en een aantal anderen leverde waren prima en voordelig.
Ben even de naam kwijt maar die 250 grams verpakkingen vielen bij mijn kleine hondjes prima in de smaak.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3145853
Hoi Zoetermeerder.
Ja intussen een webshop in kvv en veel barf producten
Meat 4 Animals heet het.
Jij bedoelt Alroda Puur.
Makkelijk voor katten en kleine honden.
Em we bezorgen in een straal van 50 km rond Alphen.
Dus ook jij kan er bestellen. ;)
Laatst gewijzigd door Thea op vr 21 aug 2015, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door