Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3101154
Het is zover  :mbounce:

Vandaag heb ik onze boerderij op advies van velen  O0 alvast op marktplaats gezet. We zijn heel benieuwd  :duimen: :duimen: :duimen:.

Over 2 weken komen er ook nog 2 makelaars kijken en dan kunnen we alsnog besluiten om voor een makelaar te gaan. Het eerste gesprek met een makelaar was niet echt positief was een echte stadse yup die overduidelijk niks met een boerderij had of heeft. Zo iemand laat ik dus niet mijn huis verkopen.

Via onderstaande link kunnen jullie een blik werpen op ons huis.

http://www.marktplaats.nl/a/huizen-en-k ... ousPage=lr


:daisy: :daisy: :daisy:
#3101176
Angelique schreef: Ziet er goed uit! Noeste arbeid verricht, dat is duidelijk. Ik hoop dat je snel aan je volgende project kan beginnen  :-*
dank u, inderdaad noeste arbeid hahaha. jullie ook heel veel succes met je project  ;)
#3101179
Cindy de Wolf schreef: :'( :'( :'( :'( net 100-150kmte ver voor ons. We willen hier zooooooo graag en dit voldoet zoooooooooooooooooooo aan wat wij willen maarja elke dag bijna 500km te moeten rijden voor werk is iets te veel :'(
tja ik weet het, mijn man heeft 10 jaar lang elke dag ook gemiddeld 500 km moeten reizen voor zijn werk.
Door Nynke
#3101187
Prachtig pand !!!  En wat een ontzettende belangrijke stap gaan jullie maken !!  Wie wil er nu op de Noordpool wonen  :crazy2: 

1 puntje van kritiek; de kinderslaapkamers lijken klein door de hoeveelheid spullen die er liggen en staan  :-\
#3101202
Nynke schreef: Prachtig pand !!!  En wat een ontzettende belangrijke stap gaan jullie maken !!  Wie wil er nu op de Noordpool wonen  :crazy2: 

1 puntje van kritiek; de kinderslaapkamers lijken klein door de hoeveelheid spullen die er liggen en staan  :-\
de kamers zijn klein en helaas heb ik geen camera die de ruimtes groter laat lijken zoals bij een makelaar  :P

wij kunnen niet wachten om naar de "noordpool"te vertrekken.  ;D ;D ;D
#3101219
Roze douche  :biggrin2: verkocht  :biggrin2:
Heb je foto's gezien, bij je op "visite" geweest, wat een gaaf huis heb jij zeg, wat een ruimte en wat een natuur om je heen.
Manlief laten zien, allerlei ideeën zijn er ontstaan, haalbaar niet, maar toch, dit huis verkoopt zichzelf, het zal zeker niet lang duren dat jij je huis hebt verkocht, en kan vertrekken naar hogere oorden.
Waar ga je naartoe? Heb je daar al iets? Of iets op het oog?
Je man reist nu al 500km p/dag, dat word een prive helicopter voor hem als je daar woont? ;D ;D
Door Mowgli
#3101259
Wow!
Gefeliciteerd met de beslissing en heel veel succes en geluk met jullie nieuwe toekomst. Wat een droom van een boerderij, het is te zien dat jullie de renovering met veel liefde en oog voor detail hebben doorgevoerd. Ik duim dat er snel een koper voor deze droomlocatie komt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door