Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sultan
#3101120
Sinds vorige week vrijdag woont Sjors (voorheen Bumblebee van Inouchka op BP) bij ons.
Wat zijn we enorm blij met dit kereltje, beter, enorme vent!
Sinds jaar en dag, al voor wij onze Cane Corso's hadden, deelden wij ons leven met 6 katten. In het laatste jaar hebben wij 3 katers verloren, 2 door,ouderdoms kwalen  Joris en Bart, en ons Keesje, een kitten van nog geen jaar oud uit de opvang, aan die verrekte FIP.
We hadden nog 3 poezen, Jet, lapjeskat, onze koningin, de baas van alle katten. Suus, een bescheiden, vrolijk meisje, kruising Brit. En onze Floor, een zelfstandige schildpad. Allemaal dames uit de opvang.
Eind vorig jaar hebben we Dikkie, een gezellige rode kater van 11 jaar in ons beestengezin opgenomen. Zijn aankomst bij ons zal ik nooit vergeten, hij was letterlijk verpakt in een dubbele kartonnen doos, vast geplakt met meters plakband. Vervoerd in een dichte kofferbak. Arme vent was volledig over de zeik toen hij bij ons aankwam. Het heeft de nodige moeite gekost zijn vertrouwen te winnen, maar hij is inmiddels een lekkere rode kater geworden, zo'n echte rode kater, gezelligheidsdier!
En toen las ik het bericht van Inouchka over Bumblebee. Ik was direct verkocht, deze vent past bij onze kattenbende en bij ons. Vorige week vrijdag, na uitgebreid mail contact echt kennisgemaakt en het gevoel was van beide kanten goed. Dus is deze mooie vent met ons op reis gegaan.
Omdat al onze lkatten een hele Hollandse naam hebben, is Bumblebee ook omgedoopt... We hadden een lijstje namen en Sjors past bij hem!
Dikkie zocht als eerste toenadering, mannen onder elkaar ;D
Suus is stiekem wel verliefd op mooie Sjors...
Floor vindt het wel best, zolang ze haar gang kan gaan.
Jet is Jet, dus koningin, blaast evenredig maar vindt Sjors echt wel leuk. Maar hij moet weten wie baas is, Jet dus.
En Sjors? Sjors vindt hel allemaal best. Hij speelt met wie het leuk vindt, is beste maatjes met de honden. Hij ligt op schoot, geniet met volle teugen van de kattenren en windt heel stiekem al onze katten om zijn fluwelen pootjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door