Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3100721
Dit jaar doet Chloé haar 1ste communie. Dat ik haar foto's zou nemen lag al heel lang vast  :biggrin2:
Eerst nog twijfel hoe en waar enz, maar eens we beslist hadden om tijdens de paasvakantie voor een weekje naar Italië te gaan wist ik zeker dat er daar foto's genomen gingen worden.

2 shoots daar gehouden en er zijn werkelijk prachtige foto's uitgekomen.

Alvast 1 fotootje, de rest moet ik jullie onthouden tot na haar 1ste communie op 17 mei.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kaszi op zo 17 mei 2015, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3100726
wow, wat een prachtige foto van een heel mooi meisje!! Op deze foto mag je zeker trots zijn. Ben benieuwd naar de andere foto's ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#3100765
Deze foto straalt een hele kinderlijke en vredige sfeer uit , prachtig ! . Ben benieuwd naar plaatjes waarop ook haar jurkje optimaal  tot  zn recht komt
Door kaszi
#3100840
Dank jullie wel.

Heb nog geen trouwfoto's gemaakt. Werd wel eens gevraagd om een trouwdag en ceremonie te fotograferen, maar heb ervoor bedankt.  Stel je voor dat er iets gebeurd en de foto's mislukken. Is toch een unieke dag en dat zou ik zo zonde vinden.


Meer foto's dus na 17 mei ;-)
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3100902
Wauw wat fantastisch :D men zoontje doet dit jaar zijn lente feest en zijn ook heel blij geworden van de foto's!! Afbeelding geniet van haar dag Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door