Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#3100425
Ik wil gaan kijken naar een (wicker) lounge set, bankje, twee stoelen, met dikke kussens en n hocker.
Heb al even zitten snuffelen op internet,  maar vroeg me af........zijn er mensen hier met ervaring en zijn er nog tips waar ik op moet letten?
Er is zooooo veel in te koop dat ik BP maar even om advies vraag  ;)
Door K&D
#3100475
ik weet er niet zo veel van maar een collega van me wel. Die heeft www.tuinmeubelen.nl opgezet (Bukatchi) en zei dat de grovere structuur wicker sterker is dan de dunne. De goedkopere van de bouwmarkt enzo  vond ie niets, logischerwijze. :P
Door Elf
#3100485
Waar je vooral op moet letten is dat de lounge set lekker zit. Dit lijkt een inkoppertje maar over het algemeen zitten de meeste sets gewoon niet lekker als je er een tijd op zit... Wij hebben een lange zoektocht gehad, ook omdat we veel sets niet mooi vonden, en hebben uiteindelijk iets naar onze zin gevonden. Niet van wicker, maar van hout met rvs. Met heerlijke, niet zwetende, kussens  ;). Dus de tip: ga er lang genoeg op zitten!
Door Borke
#3100741
Ik wilde oook zoiets, maar vond er geen een de echt lekker zit.
Losse stoelen vind ik toch meer steun in je rug geven.
Door Rianne145
#3100864
Wij hebben een lounge set van 4 seasons. Zit echt fantastisch!!!! Hij was zeker niet goed koop maar dat is hij zeker waard!!! We hangen er in de zomer heel wat avonden in.
We hebben hem 1,5 jaar geleden aan het einde van het seizoen gekocht en dat scheelt wel.

We hebben op heel veel lounge sets gezeten maar kwamen iedere keer weer bij dit merk uit.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rianne145 op za 18 apr 2015, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3100875
Lijkt beetje op die van mijn ouders. Geen idee wat voor merk die hebben maar was ook niet goedkoop. Gaat al jaren mee en ziet er nog altijd goed uit (en zit heerlijk).

Denk dat het belangrijk is in je hoofd te houden dat een goedkope set sneller slijt (zoals inzakkende kussens) en je dus vaker een nieuwe moet kopen ;-) hierdoor ben je op termijn van paar jaar evenveel geld kwijt als 1 keer een dure kopen ;-)
Door K&D
#3100877
Angelique schreef: Die zit al lekker op de foto  :biggrin2:
:biggrin2: vooral die 2 hangstoelen...boekje erbij, versnapering, al dan niet vloeibaar, erbij... :)
Door Rianne145
#3100879
(zit inderdaad heerlijk, onder de overkapping, tafeltje er tussen, hapje, drankje, goed gezelschap en een tv, wij houden het wel uit!)
Door Ike
#3100951
Die ziet er zeker comfortabel uit Rianne!  :D
Ik denk ook wel in de richting van losse stoelen, is ook makkelijker verplaatsen en zo  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door