Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3100356
Haku is een vrij slim hondje, regelmatig laat hij me versteld staan met wat hij snapt  ???
Haku is ook een vrij ondeugend hondje, regelmatig staan zijn oogjes op "stout"  :biggrin2:


Waar anderen honden boos tegen de deur aan springen om de postboden weer te verdrijven heeft haku een helen anderen agenda  :naughty:
Als de brievenbus kleppert trekt hij zijn meest onschuldig gezicht en zecht tegen me dat hij even zijn pootjes gaat strekken, niks bijzonders even een speeltje uit de gang halen of zo  :whistle:

Rustig loopt hij naar de gang en scharrelt hij naar de voordeur waar de lieven postboden de brieven heeft neer gelegd, dan begint heft feest  :D

Brieven worden uit hun enveloppen gehaald, tijdschriften uit hun plasiekjes, kaartjes krijgen een mooi raffel randje en reclame foldertjes worden alvast voor gesnipperd  :biggrin2:
Alles gebreurt zo stil mogelijk, om maar te zorgen dat ik het niet hoor  :naughty:
Na alles vakkundig te hebben bewerkt pakt hij een speeltje en komt als de onschuld zelf vragen of we even gaan spelen  :angel:  ;D

Het is een kleinen clouwn, ik wist niet dat zo iets kleins zo slim, ondeugend en lachwekkend kon zijn  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3100427
Rekening...... nee echt nooit ontvangen  :biggrin2:
En idd, als het stil is, is het beter om te gaan kijken, hij hond en kind is dat weinig goeds voorspelbaar  ;D ;D
Door jasmijn
#3100450
Ja die regel heb ik bij haku wel geleerd ja  :biggrin2:

Maar ja boos kun je echt niet worden als je hem op heterdaad betrapt en hij je aan kijkt van " o hallo, ja ik dacht ik help je alvast even met de post open maken  :angel:::)


Pas waren we hem kwijt  ::)

Vriendlief en ik lagen op de bank en opeens misten ik haku, dus ik riep hem maar geen reachtie  ???
Wat vreemd is want normaal komt hij altijd gelijk ( soort van gelijk dan he  ;) )
Dus ik ga eens in de gang kijken ( zijn ik doe iets stouts plekje  :biggrin2: ) maar daar was hij niet  ???
Ook niet in de slaap kamer, rommelkamer, badkamer of keuken  :o
Vriendlief is ondertussen druk mee aan het zoeken en in elk hoekje word gezocht  :nerves:
Als we hem nergens kunnen vinden bedenken we opeens dat hij misschien met de etenbezoger naar buiten is geglipt, doet hij normaal nooit maar eens moet de eerste keer zijn  :-X
voor dat ik mijn jas aan trek besluit ik nog 1 keer goed in de keuken te kijken omdat ik die niet super grondig had door gezocht en wie vind ik daar  ::) juist meneer  >:(

Hij had zich zelf vast gelopen achter de prullenbak ???, hij kon er wel achter zonder iets aan te rakken maar kon alleen terug als hij de dozen die daar naast stonden Met zijn lijf weg zou duwen en dat durf hij niet :doh:
Dus daar stond hij heel ziellig te kijken met zo bekje van help  :help:

Ik heb vriendlief er bij geroepen en we hebben hem eerst hard uit gelachen voor hem uit zijn "benarde" situatie te hebben bevrijd, o wat was hij blij  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3100491
Hier eentje die de post gaat halen, maar als je niet oplet of niet snel genoeg een snoepje geeft, rent hij ermee naar buiten om daar eens even de boel op te fleuren  ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door