Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3100062
ik was nog net op tijd. Nu kan hij het nog reviseren, anders is het een klappergebit. Daar vind ik mezelf nog te jong voor. Als het even kan mijn eigen tanden toch zien te houden. Hij weet dat ik heel bang ben, houdt daar ook rekening mee. Hij wilde eerst ongeveer tand voor tand doen, maar als het toch eenmaal verdoofd is en ik zit daar, laat hij dan maar door gaan. Ik zorg wel dat ik een diazepam inneem voor die tijd. Ook meteen maar alle afspraken gemaakt. Dan weet ik dat ik moet en anders ga ik weer uitstellen. Nu maar even doorbijten dan. Hij begint met de kant waar ik het meeste last van heb (zit een spleet tussen de kiezen waar vaak vlees en zo tussen blijft hangen, niet prettig en die kies begint af te brokkelen)............

Als je die man ziet, een beer van een vent, je zou spontaan hard weglopen........ maar hij is echt onwijs vriendelijk. Ik was nooit bang voor de tandarts, tot we weg gingen uit Rijssen. Daarna alleen maar slechte tandartservaringen............
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door