Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3099965
Ja hoor smurf heeft  een pul gered  :biggrin2:

Een paar jaar geleden was ze eens aan het zwemmen , er was ook een waterhoentje in het water . Ze zwom naar het hoentje , nam het hoentje voorzichtig in haar bekkie
Wij hadden zoiets van , wat wil ze nu toch ? Ze kwam naar ons toe zwemmen . Kijk nou eens naar dat vogeltje , ze had het goed gezien . Het betrof een verzwakt hoentje .

Nu net liepen we langs de sloot , familie eend plus pullen had ik ook zien zwemmen . Smurf bleef op een gegeven moment staan , ik roepen . Nee hoor , ze is goed gehoorzaam .
Liep onrustig heen en weer , en stak haar kop tussen graskant en beschoeing  . Nou , maar eens een kijkje nemen dan . Niets te zien , ik hoorde ook niets , nou kom op smurf verder .
Dat was de dame niet van plan , ja een meter . Weer terug naar die plek . Nou , weer kijken . wat gras opzij gehaald , ik met mijn handen het water in
En toen hoorde ik piep . En jawel er zat een pul beknelt . Dus ik de pul voorzichtig bij het nekje gepakt , en hebbes . Smurf stond er naast te kwispelen
Zie je nou wel butler  :biggrin2: Pul het water in , even gewacht en de pul ging weer richting familie eend
Door sella
#3099968
Goed he.
Dat deed mijn lab ook, als er iets met het waterleven of een ander dier mis was, net zo lang weigeren te gehoorzamen tot we echt gingen kijken.
En hoe zacht die wilde zotten dan ook kunnen doen met zo een teer/of beschadigd wezentje.
Door Ruisje
#3100586
Wat goed van Smurf!!
Ik blijf het bijzonder vinden. Jaren geleden één van mijn honden (Wiebe) bleef maar drentelen bij een stuk struikgewas, toen ik ging kijken zat er een egeltje met zijn pootje vastgedraaid in een stuk plastic. Sergi heeft vorig jaar hier aan de overkant een jong konijn gered, zat bekneld onder een hekwerk. Ik heb Sergi toen de wereld in geprezen en zei meteen dat ik nu wist waarom 'zijn baas de jager' hem niet meer wilde. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door