Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3099547
ahhhhhhhhhhh, de stakker, moet ze ook nog zelf dat kleed goed leggen voordat ze kan gaan liggen met haar oude botjes >:( >:(

ik spreek jou over een jaar of 40 nog wel eens, dan krijg je een mooi opgemaakt bedje in de zon van de thuiszorg ( :g: :g: :g: :g: :g: of hebben we die dan ook niet meer :-\ :-[ :-X en moeten we het ook zelf doen??)


Lieve foto's :smitten:
Door smulpaap
#3099581
Fenixjuh schreef: Precies, zo is het goed!!

Maarrruh.. ligt-ie nou niet op de eet plek van smurf?
Neuh dit is de achterste gedeelte van de tuin  . Smurf eet in de voorzijde van de achtertuin  :biggrin2:
Door smulpaap
#3099582
Dian schreef: ahhhhhhhhhhh, de stakker, moet ze ook nog zelf dat kleed goed leggen voordat ze kan gaan liggen met haar oude botjes >:( >:(

ik spreek jou over een jaar of 40 nog wel eens, dan krijg je een mooi opgemaakt bedje in de zon van de thuiszorg ( :g: :g: :g: :g: :g: of hebben we die dan ook niet meer :-\ :-[ :-X en moeten we het ook zelf doen??)


Lieve foto's :smitten:


De butler kan geen goed doen  :biggrin2:
Door smulpaap
#3099658
Joaquin schreef: Dat klooien met de deken doen ze hier ook graag  ;D


;D ;D ;D Oh ook al ? Daarom gaat deze dame nooit mee naar bed , dan hebben wij niets meer  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3099660
Ja hier dus wel en het is mijn eigen schuld dat ik elke nacht heel de nacht in 1 houding lig (foetus) 1 hond in de knieholte en 1 tegen m'n buik en dan mag ik blij zijn dat ik een hoekje deken heb  ;D
Door smulpaap
#3099669
Joaquin schreef: Ja hier dus wel en het is mijn eigen schuld dat ik elke nacht heel de nacht in 1 houding lig (foetus) 1 hond in de knieholte en 1 tegen m'n buik en dan mag ik blij zijn dat ik een hoekje deken heb  ;D


Gelukkig is het niet zo koud meer  :biggrin2:
Door Ruisje
#3099694
Is toch een heerlijke traktatie zo'n mooie zomerse dag in april. Tja, en het opmaken van hondenbedjes e.d. is nou eenmaal geen mensenwerk. ;D
Door smulpaap
#3099777
Dian schreef: waarom denk je dat ik een litsjumeaux dekbed heb :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:


Heb ik ook  :biggrin2: Maar toch geen honden meer op bed
De JRT spanden de kroon , die kropen aan het voeteneinde gezellig in de dekbedhoes
En het personeel lag weer eens bloot
Uiteindelijk kwam er wel weer een hijgende Russell tevoorschijn
Die dan gezellig naast je kwam hijgen en puffen
Of er werd weer eens lekker gegraven in het dekbed
Of er lag er eentje geheel dwars op jouw kussen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door