Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door mandyy
#3099515
Van het weekend de laatste BARF producten gekregen om het menu compleet te kunnen maken. Vandaag dan eindelijk kunnen beginnen met het echte BARF'en!

Voor vandaag op het menu; sardientje, groentemix (wortel, sperziebonen, courgette, slamix, appel, rijst), karkas (niet helemaal duidelijk welk diersoort, maar hij vond het lekker :biggrin2: ), spiervlees van de geit en orgaanmix (pens, kippenmaag, lamsnier, hertenlever, kalkoenhart)

Afbeelding

Afbeelding
Als eerste een stukje karkas

Afbeelding
Daarna de organen en het spiervlees, en weer terug naar het volgende stukje karkas
En dus als laatste de groentes en het sardientje. Sardientje vond hij duidelijk minder lekker en een stuk moeilijker weg te krijgen ;D
Gebruikersavatar
Door mandyy
#3099529
[quote="Fenixjuh"]
Zit er goed uit! Wat heb je eigenlijk met je sardientje gedaan waardoor hij alles netjes opeet?  ;) :P
[/quote]
Afgewacht ;)
Hij is de smaak van vis niet echt gewend. Vorige week heeft hij een half sardientje gekregen (omdat ik die toevallig over had bij t portioneren) en die had hij ook netjes opgegeten.

Heb hem dus gewoon even de tijd gegund om zelf uit te zoeken hoe hij dit het beste zou kunnen eten.
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3101283
ooooh Mandy wat ziet dat er leuk uit! en wat is Bratis aan het smullen ! :mbounce:
Is het later ook allemaal goed gegaan met zn darmpjes?
Gebruikersavatar
Door mandyy
#3101650
Ja Bratis is er echt gek op! Weet al heel goed dat hij nu buiten moet eten en moet dan echt mijn best doen om hem even rustig te krijgen ;D
Darmen doen tot nu toe heel goed hun werk, nog geen diarree of andere vreemde dingen. Ontlasting is nu wel iets lichter en in sommige gevallen iets plakkeriger. Maar dat komt misschien door iets andere verhoudingen elke dag.

Vandaag even een filmpje gemaakt (ps let niet op mijn gesnuif, ben nogal verkouden haha)

Afbeelding

Het 'grote' stuk spiervlees moet hij nog even leren te kauwen voor het slikken. Ging hier dus ook niet helemaal goed en hij kwam netjes om hulp vragen!
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3102136
Aaaaah  ;D wat super om Bratis zo te zien!
Echt super fijn dat het goed gaat!
Dat de poep wel eens van kleur verschilt heeft Jess ook, maar zolang het geen waterdun of niet eruit komt ben ik al tevreden met Jess :)

Dat kauwen leren ze inderdaad van zelf wel, oefening baart kunst! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door