Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3098994
Mijn ervaring is dat ze met schil zelf vaak besluiten deze wel of niet op te eten.. ik heb het gevoel dat ze de schil pas opeten als er behoefte is aan extra calcium. Cailean at toen hij pup was vaak de helft van de schil op, inmiddels laat hij deze gewoon liggen :P
#3099003
Vivianneb schreef: Mijn ervaring is dat ze met schil zelf vaak besluiten deze wel of niet op te eten.. ik heb het gevoel dat ze de schil pas opeten als er behoefte is aan extra calcium. Cailean at toen hij pup was vaak de helft van de schil op, inmiddels laat hij deze gewoon liggen :P
Bijzonder.. Jacy at als pup alles op, nu laat hij ook (bijna) altijd de schil liggen..
#3099441
Hope schreef: Gewoon geven hoor.
Nelson is een uur bezig geweest met zijn schil. Hij heeft er eerst mee door de tuin gesjeesd, hem toen geplet en daarna één voor één de stukjes opgelikt  :biggrin2:
Wij gaven het in eerste instantie geprakt omdat hij geen idee had wat hij met een heel ei moest. Toen was Tammo al een kei in het om de schil heen eten  ::)
Bij het eerste hele ei hebben we hem nog even op weg geholpen omdat hij gefrustreerd raakte omdat hij niet wist wat hij er mee moest. Dus klein tikje op de grond en de rest zelf laten doen.
Inmiddels weet hij nu wat hij met een ei moet.... kapot maken, leegslubberen en de schil laten liggen  ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door