Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bea
#3098714
Anne in Duitsland schreef: Past ie ook in een Opel Astra station uit 1996? En wat wil je ervoor hebben?
Dat weet ik niet hij komt uit een Opel uit 2011.
Ik weet niet of die maten hetzelfde zijn.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3098956
Hoe graag ik hem ook zou willen (wij hebben ook een opel astra, maar dan anders) doen we het niet.. Even goed de foto's gekeken en we denken dat onze raampjes toch anders zijn dan op de foto's..
Succes met verkopen!!
Door Anne in Zweden
#3099010
bea schreef: Dat weet ik niet hij komt uit een Opel uit 2011.
Ik weet niet of die maten hetzelfde zijn.
Zo op de gok durf ik het niet aan. Maar ik vertrek binnenkort weer naar Zweden, waar de Opel staat. Als de boel dan nog niet verkocht is en het ziet eruit of het past, dan meld ik me weer met grote interesse. Al hangt dat natuurlijk ook van de prijs af. ::) Mottie koste?
Door Pluto
#3099015
Anne in Duitsland schreef: Past ie ook in een Opel Astra station uit 1996? En wat wil je ervoor hebben?
Denk het niet, een 96-er Astra heeft een 'rechte' achterklep, die uit 2011 heeft een 'bocht' ...

:-\

Andere optie is om aan meneer Anne een nieuwe Astra te vragen  :biggrin2: ::)
Want zo'n 96-er is zooooooooo 20e eeuw!
Door Anne in Zweden
#3099050
Pluto schreef: Denk het niet, een 96-er Astra heeft een 'rechte' achterklep, die uit 2011 heeft een 'bocht' ...

:-\

Andere optie is om aan meneer Anne een nieuwe Astra te vragen  :biggrin2: ::)
Want zo'n 96-er is zooooooooo 20e eeuw!
Goed idee, meneer Anne zal onmiddellijk alles laten vallen en liggen en een nieuwe Astra voor me gaan scoren! :biggrin2:

Een 96-er is coole vintage, meneer Pluto. Ik ben trots op mijn ouwetje! Doet me steeds weer denken aan die goeie ouwe tijd van de Big Bang en de ark van Noah! :biggrin2:

Maar eh: als de 2011-er een bocht heeft, en de 96-er is recht, dan moet dat scheidingsrek toch passen? Ik bedoel, dan zit er wat ruimte tussen rek en klep bovenaan, maar da's toch no rampo?
Door bea
#3099062
Anne in Duitsland schreef: Goed idee, meneer Anne zal onmiddellijk alles laten vallen en liggen en een nieuwe Astra voor me gaan scoren! :biggrin2:

Een 96-er is coole vintage, meneer Pluto. Ik ben trots op mijn ouwetje! Doet me steeds weer denken aan die goeie ouwe tijd van de Big Bang en de ark van Noah! :biggrin2:

Maar eh: als de 2011-er een bocht heeft, en de 96-er is recht, dan moet dat scheidingsrek toch passen? Ik bedoel, dan zit er wat ruimte tussen rek en klep bovenaan, maar da's toch no rampo?
Dat zou je natuurlijk aan dat bedrijf waar wij hem vandaan hebben kunnen vragen.
Hij heeft 300 euro gekost wij willen graag de helft.
Door Anne in Zweden
#3099084
bea schreef: Dat zou je natuurlijk aan dat bedrijf waar wij hem vandaan hebben kunnen vragen.
Hij heeft 300 euro gekost wij willen graag de helft.
Ik zal de boel eens opmeten wanneer ik de Opel weer binnen handbereik heb.  :)
Door Pluto
#3099129
Anne in Duitsland schreef: Goed idee, meneer Anne zal onmiddellijk alles laten vallen en liggen en een nieuwe Astra voor me gaan scoren! :biggrin2:

Een 96-er is coole vintage, meneer Pluto. Ik ben trots op mijn ouwetje! Doet me steeds weer denken aan die goeie ouwe tijd van de Big Bang en de ark van Noah! :biggrin2:

Maar eh: als de 2011-er een bocht heeft, en de 96-er is recht, dan moet dat scheidingsrek toch passen? Ik bedoel, dan zit er wat ruimte tussen rek en klep bovenaan, maar da's toch no rampo?
Nieuwe Astra, check!
Coole vintage Astra, gewoon veur d'rbaij!

Qua ruimte, geen rampo wanneer het korte gedeelte in de nieuwe niet gelijk is aan het lange gedeelte in de oude, bij andersom moet je de klep zo hard en herhaaldelijk dichtflikkeren om passend te krijgen!  8) :biggrin2:

(Kwijt, of volg je me nog?)
Door Anne in Zweden
#3099155
Pluto schreef: Nieuwe Astra, check!
Coole vintage Astra, gewoon veur d'rbaij!

Qua ruimte, geen rampo wanneer het korte gedeelte in de nieuwe niet gelijk is aan het lange gedeelte in de oude, bij andersom moet je de klep zo hard en herhaaldelijk dichtflikkeren om passend te krijgen!  8) :biggrin2:

(Kwijt, of volg je me nog?)
'Met geweld gaat alles' is mijn motto, dus dat komt goed! :biggrin2:

OT: heb een reactie gehad van het bedrijf. Jouw rek gaat helaas niet in mijn Astra passen, Bea. Ik haak dus af!
Gebruikersavatar
Door Bobbey
#3099911
Anne in Duitsland schreef: 'Met geweld gaat alles' is mijn motto, dus dat komt goed! :biggrin2:

OT: heb een reactie gehad van het bedrijf. Jouw rek gaat helaas niet in mijn Astra passen, Bea. Ik haak dus af!
Mocht je nog op zoek zijn, miss is dit wat als je auto er bij zit: https://www.travall.nl/hondenrekken. Heb er zelf ook zo een en past perfect :biggrin2: Bea jij ook veel succes (zijn ze niet terug te sturen btw?). 
Door Anne in Zweden
#3100345
Bobbey schreef: Mocht je nog op zoek zijn, miss is dit wat als je auto er bij zit: https://www.travall.nl/hondenrekken. Heb er zelf ook zo een en past perfect :biggrin2: Bea jij ook veel succes (zijn ze niet terug te sturen btw?).
Heb een poging gedaan, maar je kunt geen bouwjaar langer terug dan 1998 kiezen. ;D En als ik het model van 1998 kies, komt daar een net iets ander type dan mijn 96-er uitgerold. Maar bedankt voor de link! 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door