Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3099041
Ik zoek een quarantaine verblijf van 6 dagen voor mijn wederhelft  :biggrin2:

Na heel veel geregel heb ik het voor elkaar dat Erwin zes dagen de kliniek uit kan. Deze dagen vallen helaas niet zo gunstig om makkelijk een huisje ergens te huren vanwege het pinksterweekend. Wat ik kan vinden zit namelijk al vol .......

Waar ben ik naar opzoek?
- Rustig plekje voor overnachting en werken achter de laptop en studieboeken. Wifi is noodzakelijk.
- Dat er één hond mee mag (Border Collie Google).

Het hoeft niet luxe te zijn. Het gaat om de rust om zonder afleiding te kunnen studeren/schrijven. Af en toe even lekker met de hond wandelen om frisse wind door den kop te laten gaan.
Meneer regelt zelf eten en drinken.
Als Erwin zes dagen thuis blijft dan lukt het niet om in een flow te kunnen blijven. Er is gewoonweg te veel afleiding. Quarantaine lijkt ons de meest geschikte oplossing.

Wie weet of kan mij helpen?
#3099079
Wij hebben zelf eens verbleven bij Restinn in Oosterleek. Zijn hotelhuisjes op een boerenerf. Vanaf de boerderij kun je heerlijk uitwaaien aan het Markermeer. Ontbijt wordt s morgens in het huisje gebracht, lunch en diner is te reserveren, maar eventueel kun je ook in plaatselijke herberg eten. De kookkunsten van de vrouw des huizes waren geweldig :)
Wifi is aanwezig en je wordt s morgens gewekt door de haan  :)
http://www.restinn.nl/locaties/oosterleek

Wij zijn ook bij Restinn Medemblik geweest. Ook super rustig, maar vond t eten daar minder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door