Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3098986
Bijna 10 maanden later verder geniet Joep met volle teugen van alles wat het leven hem nog te bieden heeft. Dat hij loopt als een zatlap mag voor hem de pret niet drukken, hij loopt en komt overal waar hij wil. Vanochtend heeft hij een uur en een kwartier meegelopen en was  het er toen nog niet mee eens dat hij in de buggy moest van mij, hij vond duidelijk dat hij nog wel verder kon.

Afstanden lopen we niet meer, maar dat zal Joep worst zijn. Daar had ie toch al nooit veel zin in, maar dat moest van mij. Nu niet meer, nu geniet hij van het rondlummelen en het snuffelen en struinen wat hij mag. Waarvan hieronder akte.

Hij presteerde het vanochtend trouwens wel om in het water achter een gans aan te gaan. Die hadden we wel zien zitten, maar die vloog weg toen wij dichterbij kwamen. We hadden dus niet gemerkt, dat het dier een paar meter verderop weer geland was (of misschien was het wel een andere??), maar Joep had het wel door. En die vond dat die gans geen enkel recht had om zich daar te bevinden! En hoe hard de gans ook naar hem blies, ophoepelen vond Joep! Wegwezen! En Joep kreeg wel zijn zin, de gans taaide af naar het ven achter deze volgelopen paden.

Afbeelding

Afbeelding

Edit: hier een filmpje hoe zijn lopen er nu uitziet. Dit filmpje is gemaakt nadat hij er al een uur op had zitten. Joep loopt vanuit zijn buik- en rugspieren.

Laatst gewijzigd door Pauline op di 14 apr 2015, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3098987
In overleg met Tannetje vanochtend besloten op zijn acupunctuurbehandelingen te beëindigen. Hij gaat goed, erg goed. Tannetje gaf ook aan dat er nog maanden/jaren verbetering op kan treden, dus we gaan zien hoever hij uiteindelijk komt. Een hardloper was het al nooit, zal hij ook nooit meer worden. Goed functionerend personeel heeft hij in overvloed en voor de rest?? Joep redt zich wel. :smitten:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3099122
[quote="Pauline"]
In overleg met Tannetje vanochtend besloten op zijn acupunctuurbehandelingen te beëindigen. Hij gaat goed, erg goed. Tannetje gaf ook aan dat er nog maanden/jaren verbetering op kan treden, dus we gaan zien hoever hij uiteindelijk komt. Een hardloper was het al nooit, zal hij ook nooit meer worden. Goed functionerend personeel heeft hij in overvloed en voor de rest?? Joep redt zich wel. :smitten:
[/quote]
oohh wat super zeg!!
Als ze het maar goed hebben en naar hun zin! :-*
Door K&D
#3099123
Lekker hoor dat hij zo goed gaat. Het gaat niet snel, en hij zal misschien nooit meer helemaal goed lopen maar dit heb je dan toch maar mooi bereikt. :-*
#3099363
Ik blijf altijd heen en weer geslingerd worden tussen emoties bij jouw updates.

Het breekt mijn hart Joep zo te zien, maar tegelijkertijd ben ik zo blij dat hij het volgens jou heerlijk heeft.
Gelukkig ken jij hem het beste en ben ik dan mét jou ontzettend blij en trots dat hij het zo goed doet.  :-*

Die rollercoaster aan emoties zal niet anders en waarschijnlijk nog 10x heftiger zijn voor jou.  ;)
#3099389
Saskia je bent een vrouw naar mijn hart!!! Wat jij schrijft is wat de meeste mensen voelen en denken, maar het gedeelte waar jij zegt dat je vertrouwen hebt in mijn oordeel laten zij weg. En uiteraard bloedt mijn hart als ik onze Joep zie hobbelen, maar het lacht als ik zijn eigenwijze vastberadenheidzie en zijn nimmer aflatende levensvreugde. Hij doet het met wat hij heeft en gaat nog rustig, terwijl ik in de kletsmodus sta, een eindje om om te kijken of er wat te rellen valt.  :biggrin2:

Ik heb al wel vrij snel nadat het gebeurde tegen mezelf gezegd dat er maar één manier was waarop we het konden overleven..... Niet bij elke hobbel huilen van verdriet, maar vooral proberen het positieve te benadrukken en dat doen we goed hoor (heus niet altijd).

En verder doet jullie steun en vertrouwen in mij me heel erg goed. :-*
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 15 apr 2015, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door