Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3098224
http://www.omroepbrabant.nl/?news/227806952/Hip+hollen+met+je+hond+canicross+zet+voet+aan+Brabantse+grond.aspx

Wij waren vandaag hier.
Marcel bikejoring met onze Poedel en ik canicross kort met onze Aus.
Beide alles behalve de snelste (want beide waren bezig met waar is de andere baas..........) maar voor de Aus was het z'n 1e wedstrijd en ik was trots op z'n gedrag, hij is onzeker en snel overprikkeld en dat ging nu prima (uiteraard door het vaak rust te geven in de bus en op afstand te blijven van alle drukte maar zeker een vooruitgang) zelfs het ingehaald worden was geen probleem.
Ook was de finish door het water en hij zwemt nooit, water is leuk om in te rennen....... maar met de baas roepend aan de overkant en mijn hulp (hield hem wat omhoog aan z'n tuig) heeft ie gewoon gezwommen  :E: 
Met het mooie weer een hele leuke dag zo  :D
#3098560
Hmm eens kijken of ik dit na de verhuizing kan gaan doen, het lijkt me echt wel wat.

Het zou bij mij ook meer zijn voor het mee doen, ik zou nog niet winnen als ik enkel tegen 80 jarige liep  ::) :biggrin2:

Mocht ik geen goed tuig kunnen vinden in zijn maat kan ik het nog alijd kijken of ik het zelf kan maken, moet ook kunnen lijkt me  ;)


Dus wie weet zien jullie me over een jaar ( na veel oefen ) ook wel aan de start met een mijn hummel  :biggrin2:
Ik was zo ie zo al van plan om te gaan rennen, met hond is het alleen maar leuker  :D
#3098604
jasmijn schreef: Hmm eens kijken of ik dit na de verhuizing kan gaan doen, het lijkt me echt wel wat.

Het zou bij mij ook meer zijn voor het mee doen, ik zou nog niet winnen als ik enkel tegen 80 jarige liep  ::) :biggrin2:

Mocht ik geen goed tuig kunnen vinden in zijn maat kan ik het nog alijd kijken of ik het zelf kan maken, moet ook kunnen lijkt me  ;)


Dus wie weet zien jullie me over een jaar ( na veel oefen ) ook wel aan de start met een mijn hummel  :biggrin2:
Ik was zo ie zo al van plan om te gaan rennen, met hond is het alleen maar leuker  :D
Jahoor alles kan, loopt ook iemand met een klein wit hondje wat maar 1 achterpootje heeft, zij heeft dacht ik ook zelf een tuigje gemaakt.
Het leuke is dat het altijd korte afstanden zijn dus meedoen kan vrij snel en ja dan eindig je als laatste....... zoals wij nu allebei.
Normaal liep ik met de poedel en dat ging wel sneller maar als Fonzie het idee helemaal begrijpt kan hij echt veel harder en dan heb ik nog een podenco kruising achter de hand, ze kan heel snel als er iemand voor loopt  :biggrin2: denk dat ik daar ook eens een korte of fun mee ga lopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door