Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3097286
Weet je zeker dat zo'n tuig gaat passen bij jouw hond?
Voor Scott was de xs namelijk te lang, laatste riempje zou ie tegenaan plassen  ::)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3097643
Zou zomaar kunnen dat een tibetaan een wat langere rug heeft  ;)
uiteindelijk heb ik wel een ruffwear tuig gekocht, maar dan de front range. In xs zit die prima.
Door Tibbies
#3097969
Mijn hondjes liggen tijdens vakantie vast aan een lange lijn op een camping.
Door het bewegen en trekken draait zo'n tuig. Wat na plm. 2 dagen enorme klitten veroorzaakt.
Dit tuig draait niet en de musketon komt ook niet in kontakt met de vacht.
Door tt-tjes
#3098238
Ik ben geen fan van een tuig bij mijn jongens. Altijd klitten. Op de camping heb ik een puppyren tegen het luifel staan zodat ze niet aan een lijn hoeven. Ik ga nu een schapennet kopen bij janvandriel die helemaal om de tent en caravan kan.
Door Lil
#3098434
Tibbies schreef: Carole, dat is bij ons niet mogelijk omdat wij kamperen met een camper en plm. 5 keer per week verplaatsen.
Ik heb schapennet gebruikt om mijn honden af te schermen tijdens wedstrijden (want altijd wel mensen die niet opletten en hun hond gezellig in jou tent bij jou hond laten en dan boos zijn als hondlief zegt mijn tent en ik ben aangelijnd dus opzouten (lees veel kabaal en in de lucht happen). Ik was met opbouwen 10 minuutjes bezig en met afbreken 2 minuten. Als het voor een wedstrijddag kan, dan kan het toch ook voor een camper die dagelijks verplaatst wordt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door