Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#3097430
Sinds begin dit jaar loop ik al te hannesen met een tennisarm. Pure overbelasting, en een stukje leeftijd... ::) Overdag veel last, een jampot krijg ik niet open, en 's nachts pijn tijdens slaap en wordt ik wakker. Dus Voltaren gel erop, en dan is het goed te doen.
Maar hoezee...dit werkt dus vele malen beter!:

http://tennisarm.ch/index.htm?/behan1_nl.htm

Ik ben nu sinds kort aan het stretchen en het scheelt al enorm!
Omdat er meer mensen hier weleens wat over geschreven hebben dacht ik...kom...ik zet het linkje hier neer. :)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3097438
Ook hier een tennisarm en o wat heb ik er veel pijn aan.  :-X Volgende week word er gestart met dry needling, ik heb stretch oefeningen voor thuis en de fysio masseert de plek wekelijks. Ik kan nog steeds niet zeggen dat de pijn minder hevig word, het zijn fases dat het beter gaat maar volgens de fysio kan dit wel een jaar duren.  :-\ s nachts veel pijn, voltaren doet niks bij mij.
Door K&D
#3097444
Waardeloos he...
Het stretchen doet me behoorlijk zeer, maar ik merk wel dat het goed is.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3097756
K&D schreef: Sinds begin dit jaar loop ik al te hannesen met een tennisarm. Pure overbelasting, en een stukje leeftijd... ::) Overdag veel last, een jampot krijg ik niet open, en 's nachts pijn tijdens slaap en wordt ik wakker. Dus Voltaren gel erop, en dan is het goed te doen.
Maar hoezee...dit werkt dus vele malen beter!:

http://tennisarm.ch/index.htm?/behan1_nl.htm

Ik ben nu sinds kort aan het stretchen en het scheelt al enorm!
Omdat er meer mensen hier weleens wat over geschreven hebben dacht ik...kom...ik zet het linkje hier neer. :)
Dankjewel voor de tip!  :)


Hier geen tennisarm (heb ik wel gehad maar die is inmiddels over) maar nu veel pijn aan de binnenkant van mijn elleboog, lijkt op een golfarm. Waarschijnlijk rsi/overbelasting door een bepaalde beweging op mijn werk, en idd de leeftijd die niet mee zit.  ;)
Ik ga het zeker proberen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door