Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3097010
Vandaag heerlijk gewandeld in Delft, waarbij we halverwege al een busje zagen staan met een vrouw die driftig naar alle hondjes (zo'n stuk of 18?) aan het inladen was .... Ze luisterde voor geen meter, maar ze ging stug door met roepen en inladen
De bus was ingedeeld met houten hokken met sleufjes, en de honden hadden volledig maling aan de eigenaar van de HUS

Toen we bijna bij de parkeerplaats liepen zagen we haar alweer weg rijden, en toen begon de man voor ons ineens te roepen of ze een zwarte Heidewachtel kwijt was ?
Ze riep vanuit de auto iets, en later bleek dat ze idd een hond kwijt was  :o

Ik snap dat niet hé, en ik zat me te verbazen dat ze ondanks dat ze een hond miste TOCH gewoon weg gegaan is

Toen de hond ook in de bus zat, kwamen er weer een paar honden uit de bus en bleef ze staan op de parkeerplaats.
Honden allemaal super irritant klooien bij onze honden die we aan het afdrogen waren en wederom 0,0 respect/ontzag voor de eigenaar van de HUS

Ik begreep ook ineens waarom haar bus niet vol met stickers zat van haar bedrijf, pfff je zou je hond in goed vertrouwen aan zo'n honden uitlaatservice meegeven zeg  :-X
Werkelijk waar, gaat het die mensen dan alleen maar om zoveel mogelijk geld te verdienen aan honden die een HUS nodig hebben ?
Veel plezier leek ze er niet in te hebben, en buiten dat had ze totaal geen overwicht op de roedel
Toch jammer dat het een vrij beroep is en de HUS branche niet meer bestaat .... Je kan nergens een klacht indienen, en dat baart me zorgen  :-\
#3097027
Ik denk dat ik wel weet welke HUS je bedoelt :-X. Die is er aan de lopende band kwijt. En daar op die parkeerplaats: het is echt een Godswonder dat er iet al -tig honden zijn aangereden :-X. Wij hebben hier exact zo'n HUS. Loopt ook altijd met veel te veel honden, gerust stuk of 20 op 1 begeleider. De idioot. Hij is er altijd wel eentje kwijt. En echt, de schrik van het bos :-X. Maar weet je wat ik niet snap? Dat je je hond blind aan  zulke idioten mee geeft. Je gaat toch om z'n minst een keer kijken? Mee? Iets? En dan weet je toch binnen 2 nano seconden "no way Jose"?
#3097034
Ah ook mijn geliefde HUS is dat... grom
Hondenuitlaatservice Nikki.. eerst nog met reclame op de bus, tegenwoordig zonder..
Ik heb haar kleintjes bijna onder mijn auto gehad toen ze rondjes om mijn rijdende auto gingen rennen terwijl de rest van de bus open ging om de rest van de horde er ook uit te laten rennen. Lin heeft ook ook een aantal malen aanvaringen met deze Hus gehad. Helaas komt een klacht niet verder dan het ijzeren archief bij de gemeente..  :-X
#3097044
Helaas herkenbaar hoor  :-X

Voorbeeld 1 : HUS was hier een dorp verderop met een groep honden in een park . Er was o.a een Franse Bulldog pup mee in de groep . Franse Bull viel in de diepe sloot en werd gelukkig gered door twee dames die het gezien hadden ...... En nadat de dames het pupje hadden gered moesten ze de HUS er op wijzen dat dit gebeurt was .  ::)

Voorbeeld 2 : HUS laat een grote groep honden gezellig zwemmen in een plas vol blauwalg . Er stonden meer dan voldoende waarschuwingsborden
Wij liepen daar ook met onze dames , die niet in het water mochten vanwege de blauwalg . Ik sprak de dames van de HUS erop aan
Reactie : Waar bemoei je je mee  . Er was geen redelijk gesprek mee te voeren .

Voorbeeld 3 : We waren bijna bij de parkeerplaats aan zee  , er kwamen zes honden vanuit de duinen de zeeweg op rennen . Boven op de rem dus . Eenmaal op de parkeerplaats zagen we een HUS - bus staan . Er werden net een stuk of zes honden in de bus gezet . Ik zei tegen die twee gasten van de HUS ..... we zagen net zes honden de weg opgaan hoor , horen die ook bij jullie groep ? Oh ja , dat kan kloppen hoor , die zijn hem net gesmeerd .  :-X
#3097110
Ik ben geloof ik een heel gelukkig mens. De enige HUS die ik tegenwoordig tegen kom, komt aan op de parkeerplaats als ik net klaar ben met wandelen. Ze wacht dan altijd heel rustig tot mijn hondjes in de auto zitten, hoewel ik dat nooit gevraagd heb.
Ze heeft een aantal honden mee die een groot jachtinstinct hebben en die gaan netjes aan de riem. Ze loopt er dan mee naar een eilandje met maar één ingang. Zij gaat dan op die ingang staan en dan mogen die honden ook even los. Ze heeft niet echt heel veel honden bij zich en haar vriendin loopt meestal mee. Nee, ik mag niet mopperen.  8)
#3097120
Vivianneb schreef: Ah ook mijn geliefde HUS is dat... grom
Hondenuitlaatservice Nikki.. eerst nog met reclame op de bus, tegenwoordig zonder..
Ik heb haar kleintjes bijna onder mijn auto gehad toen ze rondjes om mijn rijdende auto gingen rennen terwijl de rest van de bus open ging om de rest van de horde er ook uit te laten rennen. Lin heeft ook ook een aantal malen aanvaringen met deze Hus gehad. Helaas komt een klacht niet verder dan het ijzeren archief bij de gemeente..  :-X
Heb even gegoogled, en ja hoor... Dat is d'r!!
#3097125
Vreselijk... Ik ontloop ze ook altijd. Eén keer lukte dat niet en toen zat puppy Tay tussen een groep van 20 honden die niet allemaal even gezellig deden tegen mij, terwijl ik hem probeerde te beschermen.

Maar weggaan als een hond kwijt is?!?!
pluk schreef: In Benthuizen is al 3 maanden een hondje zoek dat is weggelopen bij de HUS....

In Nootdorp wordt doordeweeks het hondenbos ook geterroriseerd door HUSsen
In het Bentwoud toevallig? Die parkeerplaats is een ramp, niet verantwoord om daar de honden al los te laten vind ik. Ik loop alleen nog maar aan de andere kant (aanlijngebied)
#3097132
O, die Hus.. :-X beter gezegd, er is er 1 die dit met regelmaat overkomt, veel te veel honden en dan alles los in de bus en wat honden die nog aan het feesten zijn ergens. Ik kom ze weleens tegen als er gezocht word naar honden, het blijft een aparte tante. Gelukkig wacht ze wel met uitladen als ze ons ziet aankomen en inladen, maar met wegrijden moet je ook zeer goed uitkijken want ook op het parkeerterrein loopt alles gewoon al los.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door